سخت‌افزار

کمپانی MyDigitalSSD به کاهش قیمت محصولات BPX Pro خود پرداخته است!

به نظر می‌رسد که کمپانی MyDigitalSSD پیش از عرضه محصولات خود به بازار تدارکات مناسبی را در پیش نگرفته و به تحقیق و بررسی پیرامون شرایط فعلی مصرف‌کنندگان نپرداخته است، زیبا کمپانی مذکور در تازه‌ترین اقدام خود به کاهش قیمت 25 درصدی دیسک‌های جامد سری BPX Pro پرداخته است، درحالی‌که هنوز مدت زمانی طولانی از عرضه آن‌ها به بازار نگذشته است.

درست سه هفته پس از عرضه نهایی دیسک‌های جامد به بازار، کمپانی مذکور به کاهش قیمت محصولات خود از قرار زیر پرداخته است.

  • کاهش قیمت دیسک جامد 240 گیگابایتی به 74.99 دلار (قیمت اولیه 99.99 دلار)
  • کاهش قیمت دیسک جامد 480 گیگابایتی به 129.99 دلار (قیمت اولیه 149.99 دلار)
  • کاهش قیمت دیسک 960 گیگابایتی به 259.99 دلار (قیمت اولیه 279.99 دلار)
  • کاهش قیمت دیسک 1920 گیگابایتی به 569.99 دلار (قیمت اولیه 599.99 دلار)

سری محصولات BPX (کوتاه شده عبارت Bullet Proof eXpress) کمپانی MyDigitalSSD با بهره جستن از ویژگی‌های مثبت درگاه‌های PCIe 3.1 x4، پشتیبانی از فناوری NVMe و همچنین طراحی مبتنی بر دیسک‌های جامد M.2 سرعت خوانش و نوشت اطلاعات تا 3400 مگابایت و 3100 مگابایت بر ثانیه (به ترتیب) را به‌صورت متوالی و پشت سر هم برای مصرف‌کنندگان خود به ارمغان آورده‌اند. مقادیر سرعتی نامبرده با عنایت به استفاده از کنترلر جدید E12 کمپانی Phison به همراه تراشه‌های حافظه BiCS3 TLC NAND کمپانی توشیبا فراهم آورده شده‌اند.

کاهش قیمت محصولات BPX Pro کمپانی MyDigitalSSD

کاهش قیمت اشاره شده اکنون دیسک‌های جامد کمپانی MyDigitalSSD را در زمره ارزان قیمت‌ترین محصولات موجود در بازار قرار داده است. عاملی که به مذاق مصرف‌کنندگان بسیار خوش آمده و احتمالاً با استقبال مناسبی نیز از سمت آن‌ها رو به رو می‌شود. استفاده از دیسک‌های جامد در گذشته به دلیل قیمت بسیار بالای آن‌ها به‌نوعی برای کاربران عادی غیرممکن بوده و به‌مثابه سخت‌افزارهای لوکس نمایان می‌کردند، اما بلوغ مناسب فناوری و عرضه کافی تراشه‌های حافظه NAND اکنون به کاهش قیمت و دسترسی طیف وسیع‌تری از افراد به دیسک‌های مذکور منتهی شده است که اتفاق میمون و مبارکی به شمار می‌رود.

منبع: TechPowerUp

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید