سخت‌افزار

کمپانی ایسوس به دنبال رونمایی از تبلتی بر پایه سیستم‌عامل Chrome OS است

asus-logo

نمایشگر بین‌المللی محصولات الکترونیکی یا به عبارتی دیگر CES که به‌صورت سالیانه مورد برگزاری قرار می‌گیرد در حالت کلی موقعیت بسیار ویژه‌ای را در اختیار کمپانی‌های مختلف جهت نمایش جدیدترین دستاوردها و فناوری‌های خود قرار می‌دهد. اگر تاکنون به تعقیب اخبار موجود پیرامون نمایشگاه فوق مبادرت ورزیده باشید، حتماً به این نکته پی برده‌اید که ایسوس هر ساله در قالب یکی از اصلی‌ترین فعالان رویداد نامبرده ظاهر شده و به معرفی جدیدترین سخت‌افزارهای خود می‌پردازد، حال اگر شایعات مختلف از صحت و درستی برخوردار باشند، کمپانی مذکور به دنبال رونمایی از تبلتی مبتنی بر سیستم‌عامل کروم (Chrome OS) در طی نمایشگاه CES 2019 می‌باشد.

ایسوس سابقه تقریباً درخشانی در خصوص عرضه دستگاه‌های قدرت گرفته از سیستم‌عامل مبتنی بر شبکه وب کمپانی گوگل را تحت نام خود به ثبت رسانده و لذا رونمایی از سخت‌افزاری جدید بر پایه پلتفرم Chrome OS کاملاً قابل انتظار بوده است.

یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر با پیشینه‌ای معقول در خصوص انتشار شایعات به حقیقت پیوسته در گذشته در طی توییتی اظهار داشته است که کمپانی ایسوس به دنبال معرفی و عرضه اولین تبلت مبتنی بر سیستم‌عامل Chrome OS خود در نمایشگاه CES 2019 است. اطلاعات تاکنون منتشر شده پیرامون محصول مذکور تنها حکایت از صفحه نمایش 10 اینچی آن داشته و هیچ‌گونه جزئیات دیگری را از خود به نمایش نگذاشته است، لذا اطلاعات موجود در خصوص مشخصات سخت‌افزاری دستگاه در حال حاضر در هاله‌ای از ابهام قرار دارند.

تبلت مبتنی بر سیستم‌عامل Chrome OS ایسوس

کمپانی ایسوس تاکنون به تائید هیچ‌گونه خبر و یا اطلاعاتی پیرامون عرضه محصولی مبتنی بر سیستم‌عامل Chrome OS نپرداخته است، بنابراین بهتر است تا سطح انتظارات خود را بالا نبرده و احتمال باقی ماندن آن در حد شایعه را داشته باشیم، اما با توجه به پیشینه‌ای که ایسوس تاکنون از خود به نمایش گذاشته است، تمایل شدید کمپانی مذکور به سوی تحت پوشش درآوردن تمامی فناوری‌های روز دنیا قابل ستایش بوده و لذا عرضه تبلتی بر پایه سیستم‌عامل مذکور دیر یا زود امری اجتناب‌ناپذیر تلقی می‌شود.

منبع: Ubergizmo

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید