موبایل

اطلاعات مربوط به پیکربندی دوربین و ظرفیت باتری Galaxy A14 فاش شد

اطلاعات مربوط به پیکربندی دوربین و ظرفیت باتری Galaxy A14 فاش شد

کمپانی سامسونگ در حال آماده شدن برای افزودن عضو جدیدی به خانواده اسمارت‌فون‌های سری Galaxy A خود می‌باشد. این گوشی موبایل که انتظار می‌رود Galaxy A14 باشد یک انتخاب رده میانی برای کاربران به شمار می‌رود. اگر به خاطر داشته باشید پیشتر خبری مبنی بر مشاهده تلفن همراه هوشمند در دیتابیس Geekbench در سطح اینترنت منتشر شد، اما اطلاعاتی که به‌تازگی منتشر شده‌اند چشم‌اندازی را در خصوص مشخصات کلیدی پیکربندی دوربین و ظرفیت باتری ارائه داده‌اند.

پیشتر در جایگزین نسل پیشین این گوشی موبایل، یعنی Galaxy A13 شاهد پیکربندی چهارگانه دوربین در قالب سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض، سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق بوده‌ایم، بنابراین انتظارمان بر این است که اسمارت‌فون تازه‌نفس Galaxy A14 نیز با حسگرهای مشابه طراحی و روانه بازار شود؛ اما به نظر می‌رسد که کمپانی سامسونگ در این نسل تصمیم به حذف یک سنسور گرفته است، زیرا در رندرهای منتشره تنها سه سنسور در قسمت پشتی دستگاه به چشم می‌خورند. صرف‌نظر از این مورد، گزارش منتشر ادعا به تجهیز گوشی موبایل به یک باتری 5000 میلی‌آمپری با شماره مدل EB-BA146ABY داشته است، بنابراین در این جنبه شاهد تغییرات گسترده‌ای نسبت به نسل قبل نخواهیم بود. وظیفه عکاسی سلفی برعهده یک سنسور 13 مگاپیکسلی گذاشته است که در مقایسه با حسگر 8 مگاپیکسلی نسل قبل شاهد بهبود آن هستیم.

با توجه به دانسته‌هایمان تاکنون، کمپانی سامسونگ گوشی موبایل Galaxy A14 خود را به چیپست Helio G80 و پردازشگر گرافیکی Mali G52 از کمپانی مدیاتک مجهز کرده است. این چیپست مدت زمان تقریباً زیادی از عمر آن گذشته و قدیمی به حساب می‌آید. عرضه در دو مدل 4 و 6 گیگابایت به همراه پشتیبانی از سیستم‌عامل آندروید 13 و پوسته One UI 5 از جمله دیگر اطلاعات به شمار می‌روند.

منبع: Gizmochina

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید