سخت‌افزار

سامسونگ به دنبال استفاده از سنسورهای اولتراسونیک در محصولات میان رده خود است!

سامسونگ به دنبال استفاده از سنسورهای اولتراسونیک در محصولات میان رده خود است!

اگر به خاطر داشته باشید، گزارشی در خصوص سامسونگ حکایت از آن داشت که کمپانی مذکور قصد استفاده از سنسور اولتراسونیک اسکن اثر انگشت به‌صورت ادغام در صفحه نمایشگر در تلفن همراه گلکسی S10 خود را در سر دارد. هنگامی که صحبت از فناوری‌های پیشرفته و سطح بالا به میان می‌آید، بسیاری از کمپانی‌های موجود گستردگی استفاده از آن‌ها را تنها محدود به محصولات پرچم‌دار خود می‌کنند، اما به نظر می‌رسد که این مهم در مورد کمپانی سامسونگ از حقیقت برخوردار نمی‌باشد.

جدیدترین گزارش منتشره از جانب رسانه DigiTimes حکایت از آن دارد که کمپانی سامسونگ به دنبال فراهم آوردن زیرساخت استفاده از سنسورهای اولتراسونیک فوق در محصولات میان رده خود تا پیش از اتمام سال 2019 میلادی می‌باشد. سنسورهای اسکن اثر انگشت ادغام در صفحه نمایشگر در حالت کلی فناوری جدیدی به شمار نرفته و اواسط سال جاری، کمپانی Vivo به‌صورت کاملاً حقیقی دستگاهی با پشتیبانی از ویژگی مذکور را عرضه کرده است، اگرچه بسیاری از کمپانی‌های موجود هنوز هم تمایل بیشتری را به استفاده از سنسورهای خارجی در ساختار محصولات از خود نشان می‌دهند که علت آن نیز می‌تواند با کاهش هزینه‌های نهایی مرتبط باشد. فراهم آوردن زیرساخت استفاده از ویژگی مذکور در محصولات میان‌رده می‌تواند درزمینهٔ جذب بیشتر کاربر و سیاست تکریم مشتری بسیار تأثیرگذار باشد.

سنسور اولتراسونیک اسکن اثر انگشت

کمپانی سامسونگ در طی گزارش‌های مالی پیشین خود اظهار داشته بود که فروش محصولات میان‌رده و ارزان قیمت آن با کاهش بیشتری همراه شده است، بنابراین استفاده از سنسور اسکن اثر انگشت ادغام در صفحه نمایشگر که اغلب به عنوان نوعی ویژگی پیشرفته در محصولات پرچم‌دار دیده می‌شود ممکن است در بهبود بیشتر این مهم تأثیرگذار باشد. اسکن اثر انگشت در نوع خود در قالب فناوری‌های جذاب برای بسیاری از مصرف‌کنندگان به شمار رفته و برخی یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های موجود در هنگام تهیه و خرید تلفن همراه مورد علاقه خود را پشتیبانی از قابلیت مذکور قرار می‌دهند.

منبع: Ubergizmo

دیدگاهتان را بنویسید