سخت‌افزار

تلفن همراه گلکسی S10 در بخش طراحی تغییرات عمده‌ای را به خود دیده است

Samsung Galaxy S10

اگر رفتار سامسونگ در چندین سال اخیر را زیر نظر گرفته باشید، حتماً تاکنون به این نکته پی برده‌اید که کمپانی مذکور تغییرات آن‌چنانی را در طراحی محصولات و تلفن‌های همراه خود ایجاد نکرده است. این مهم آن‌چنان هم مشکل آفرین نبوده و بدان معنی است که کمپانی سامسونگ سرانجام موفق به دستیابی به‌نوعی طراحی عملی برای خود شده و در حال بهبود و بهسازی آن در طی نسل‌های متوالی می‌باشد، اما استراتژی فوق برای برخی از افراد ممکن است از جذابیت خاصی برخوردار نبوده و آن را خسته‌کننده تلقی کنند.

به نظر می‌رسد که کمپانی سامسونگ خود نیز از یکنواختی محصولات خود خسته شده و در جدیدترین بیانیه منتشره از جانب آقای Dj Koh اعلام داشته است که دستگاه تلفن همراه گلکسی S10 تغییرات بسیار عمده و اساسی را در بخش طراحی به خود دیده و کاملاً دگرگون شده است. متأسفانه اطلاعات چندانی در خصوص تغییرات عمده فوق دیگر از جانب وی اعلام نشده و نتیجه‌گیری نهایی را با دشواری بسیاری همراه ساخته است.

شایعات منتشره پیرامون تلفن همراه گلکسی S10 حکایت از آن داشتند که تغییرات ایجاد شده در بخش طراحی دستگاه فوق در بهترین حالت بسیار اندک می‌باشند، اما بیانیه آقای Koh کاملاً خلاف این مهم را اعلام داشته و 180 درجه با شایعات مربوطه تفاوت دارد. علاوه بر آن وجود برخی دیگر از شایعات اشاره به پشتیبانی تلفن همراه گلکسی S10 از پیکربندی دوربین سه گانه و حسگر اثر انگشت کوالکام به‌صورت در صفحه دارند که هنوز مورد تائید قرار نگرفته‌اند.

تغییرات عمده طراحی سامسونگ گلکسی S10

مجدداً باید خاطر نشان کرد که صحت و درستی شایعات فوق قابل تضمین نبوده و ممکن است کاملاً اشتباه باشند، اما با معرفی رسمی دستگاه تلفن همراه گلکسی S10 در طی مراسم CES سال 2019 سرانجام به تمامی شایعات پایان داده شده و جزئیات رسمی از جانب سامسونگ مورد انتشار قرار می‌گیرند، بنابراین صبر و شکیبایی در این‌گونه موارد شرط عقل به شمار می‌رود.

منبع: Ubergizmo

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید