سخت‌افزار

عرضه تلفن همراه Galaxy A6 و دیگر محصولات ارزان قیمت مشابه توسط سامسونگ

عرضه تلفن همراه Galaxy A6 و دیگر محصولات ارزان قیمت مشابه توسط سامسونگ

کمپانی سامسونگ در تازه‌ترین اقدام خود تلفن همراه Galaxy A6 را مورد معرفی عمومی قرار داد، دستگاهی نسبتاً ارزان قیمت که جزئی از سری محصولات Galaxy A به‌شمار رفته و نظر مصرف‌کنندگان و کاربران را به سمت و سوی خود معطوف ساخته است.

زمزمه‌های موجود حکایت از آن دارند که تلفن همراه Galaxy A6 با قیمت اولیه 359.99 دلار به بازار عرضه می‌شود، اما قیمت فروش ممکن است پایین‌تر از مقدار فوق بوده و رقم کمتری را به خود اختصاص دهد. محصول فوق توسط شرکت مخابراتی Sprint قابل دسترس خواهد بود، اما بر طبق گفته سامسونگ مشترکان شرکت مخابراتی Verizon اندکی بعدتر می‌توانند به تهیه و خرید دستگاه‌های سازگار با سرویس‌دهنده خود اقدام نمایند.

دستگاه تلفن همراه معرفی شده با توجه به قیمت خود از امکانات مناسب و معقولی برخوردار می‌باشد. وجود پردازنده مرکزی Exynos 7884 با برخورداری از تعداد هشت هسته، سه گیگابایت حافظه اصلی، حسگر دوربینی با میزان دیافراگم f/1.7 و سه هزار میلی‌آمپر بر ساعت باتری نمایانگر محصولی مطلوب برای بسیاری از کاربردهای روزمره هستند. علاوه بر آن پشتیبانی از نسخه هشتم سیستم‌عامل آندروید، حسگر اثر انگشت و اسکن چهره به‌صورت دو بعدی نیز از جمله دیگر قابلیت‌های دستگاه فوق به شمار می‌روند.

علاوه بر تلفن همراه Galaxy A6، تبلت Galaxy Tab A 10.5-inch نیز محصول دیگر قابل عرضه توسط کمپانی سامسونگ محسوب می‌شود که با پشتیبانی از قابلیت‌هایی همچون پردازنده مرکزی Snapdragon 450 (با برخورداری از تعداد هشت هسته)، سه گیگابایت حافظه اصلی و 32 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقاء به بیشتر از 400 گیگابایت از طریق کارت حافظه میکرو اس‌ای) و قیمتی معادل 329 دلار در آینده‌ای نزدیک در دسترس قرار می‌گیرد. ظاهر تبلت دستگاهی زیبا و شسته و رفته را نمایاگر می‌باشد، اما تفاوت اصلی طراحی آن با محصولات پرچم‌دار را می‌توان در اندازه بیشتر حاشیه‌های صفحه و پنل LCD نمایشگر با وضوح تصویر 1920×1200 (در مقایسه با نمایشگرهای مبتنی بر فناوری AMOLED) جستجو نمود.

تلفن همراه‌های Galaxy J3 و Galaxy J7 نیز در طی کنفرانس خبری سامسونگ مشاهده شده‌اند. محصولات فوق تنها نسخه ریفرش مدل‌های پیشین خود به شمار رفته و به‌منظور پر نمودن خلأ موجود در بازه قیمتی بین 170 تا 250 دلار به بازار عرضه خواهند شد.

منبع: Ubergizmo

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید