سخت‌افزار

تلفن همراه هوشمند Nokia 3.1 Plus به‌صورت رسمی معرفی شد

تلفن همراه هوشمند Nokia 3.1 Plus به‌صورت رسمی معرفی شد

تصور معمول و در حال حاضر کاملاً اشتباهی در میان برخی مصرف‌کنندگان تلفن‌های همراه هوشمند وجود دارد که دستگاه‌های ارزان قیمت از قدرت مناسب و معقولی برخوردار نبوده و محصول خریداری شده باید حتماً از قیمتی معادل کلیه یک انسان بالغ برخوردار باشد؛ این در حالی است که برخی از محبوب‌ترین دستگاه‌های تلفن همراه روز دنیا در قالب محصولات میان رده طبقه‌بندی شده و از برچسب قیمتی متوسط رو به پایینی برخوردار می‌باشند. بر همین اساس آن دسته از افرادی که به دنبال تهیه و خرید تلفن همراهی می‌باشند که هزینه یک دست و پای قطع شده را بر جیب آن‌ها تحمیل نکند، کمپانی HMD Global به‌صورت رسمی محصول جدید خود را معرفی کرده است.

کمپانی نامبرده در جدیدترین اقدام خود از تلفن همراه جدیدی تحت برند نوکیا و عنوان Nokia 3.1 Plus به‌صورت رسمی پرده برداشته است. همان‌طور که از طرح محصول پیدا است، دستگاه فوق در قالب پرچم‌داران کمپانی نوکیا دسته‌بندی نمی‌شود، اما با توجه به مشخصات سخت‌افزاری خود تعادل کاملاً معقولی را میان عملکرد نسب به هزینه پرداختی برای مصرف‌کنندگان به ارمغان می‌آورد.

تلفن همراه تازه‌نفس اشاره شده از صفحه نمایشی 6 اینچی به همراه وضوع تصویر +HD برخوردار می‌باشد که در مقایسه با جایگزین نسل پیشین (نمایشگر 5.2 اینچ) افزایش 0.8 اینچی را به خود دیده است. در بطن دستگاه نیز پیکربندی مطلوبی از پردازنده مرکزی Media Tek Helio P22 به همراه 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی یا 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی (در دو نسخه متمایز) قابل مشاهده می‌باشد. هر دو نسخه دستگاه اشاره شده، صرفه نظر از میزان جزئیات فنی خود از حافظه‌های میکرو SD نیز پشتیبانی می‌نمایند.

تلفن همراه Nokia 3.1 Plus

از جمله دیگر مشخصات سخت‌افزاری تلفن همراه Nokia 3.1 Plus می‌توان به باتری 3500 میلی‌آمپری (با قابلیت دوام تا دو روز تحت استفاده معمولی)، پیکربندی دوربین دوگانه در قسمت پشتی (سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی)، دوربین سلفی 8 مگاپیکسل در قسمت جلویی دستگاه و سیستم‌عامل آندروید وان اشاره کرد. قیمت نهایی محصول مذکور برابر با 185 دلار برای نسخه دو گیگابایتی و 210 دلار برای نسخه 3 گیگابایتی در نظر گرفته شده است.

منبع: Ubergizmo

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید