موبایل

یک تازه‌نفس دیگر از شیائومی | گوشی موبایل Redmi Note 11 SE عرضه شد

یک تازه‌نفس دیگر از شیائومی | گوشی موبایل Redmi Note 11 SE عرضه شد

کمپانی شیائومی به تازگی اسمارت‌فون جدیدی را تحت برند Redmi خود روانه بازار کرده است. این گوشی موبایل تازه‌نفس که Redmi Note 11 SE نام گرفته است پیشتر در چین روانه بازار شده و اکنون نوبت به بازار کشور هندوستان رسیده است تا به میزبانی از آن بپردازد. تازه‌نفس مورد بحث به پشتیبانی از یک صفحه نمایشگر 6.43 اینچی AMOLED پرداخته است که وضوح تصویر +Full HD و حداکثر روشنایی 1100 نیت را با خود به ارمغان آورده است. در بطن آن چیپست Mediatek Helio G95 به همراه هشت گیگابایت حافظه اصلی LPDDR4X و 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 وظیفه پردازشی محتویات و قلب تپنده دستگاه را برعهده گرفته‌اند.

در قسمت پشتی اسمارت‌فون شاهد پیکربندی چهارگانه دوربین شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و دو سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق هستیم. دوربین سلفی نصب شده بر روی قاب جلویی از وضوح تصویر 13 مگاپیکسل برخوردار می‌باشد. گوشی موبایل تازه‌نفس Redmi Note 11 SE کمپانی شیائومی به پشتیبانی از سیستم‌عامل آندروید 11 و پوسته MIUI 12.5 پرداخته و در لحظه خروج از بسته‌بندی یک باتری 5000 میلی‌آمپری با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 33 واتی را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد.

از جمله دیگر ویژگی این اسمارت‌فون می‌توان به اسکنر اثرانگشت بر روی لبه کناری، ریموت کنترل مادون قرمز، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و قابلیت گشودن قفل دستگاه از طریق شناسایی چهره بوسیله هوش مصنوعی اشاره کرد. صورتی، سفید، مشکی و آبی تنوع رنگی تلفن همراه را تشکیل داده و انتظار است تا فروش آن در تاریخ سی و یکم آگوست سال جاری میلادی انجام پذیرد.

منبع: Gizmochina

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید