موبایل

گوشی موبایل Galaxy A23 5G در سکوت خبری عرضه شد | دروازه‌ای دیگر به دنیای 5G

گوشی موبایل Galaxy A23 5G در سکوت خبری عرضه شد | دروازه‌ای دیگر به دنیای 5G

اگرچه اسمارت‌فون Galaxy A22 5G همچنان به عنوان یک انتخاب قدرتمند و قابل اطمینان مطرح می‌باشد، اما سرانجام زمان آن فرا رسیده است تا میدان را به جایگزین نسل جدید خود تحت عنوان Galaxy A23 5G که به تازگی در سکوت خبری از جانب کمپانی سامسونگ روانه بازار شده است واگذار نماید. لازم به ذکر است که نسخه 4G این گوشی موبایل در سال جاری میلادی معرفی شده و هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته است.

قاب پشتی تلفن همراه هوشمند تازه‌نفس Galaxy A23 5G کمپانی سامسونگ یک ماژول مستطیلی شکل دوربین قرار گرفته است که میزبانی از چهار سنسور دوربین در قالب پیکربندی حسگر 50 مگاپیکسلی اصلی با پشتیبانی از فناوری OIS و دریچه دیافراگم F1.8، حسگر فوق عریض 5 مگاپیکسلی و حسگرهای 2 مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق را به ارمغان آورده است. با حرکت به فریم کناری شاهد سنسور تشخیص اثرانگشت به‌صورت ادغام با کلید پاور بوده و در نهایت عمده قسمت جلویی را یک صفحه نمایشگر 6.6 اینچی با پشتیبانی از وضوح تصویر فول اچ‌دی، به همراه ناچ Infinity-V تشکیل داده است.

تأمین انرژی اسمارت‌فون همانند اغلب دیگر محصولات کمپانی سامسونگ در اندازه مشابه توسط یک باتری 5000 میلی‌آمپری به انجام می‌رسد. این گوشی موبایل در سه مدل مختلف با پیکربندی سخت‌افزاری چهار، شش و هشت گیگابایت حافظه اصلی و 64 یا 128 گیگابایت حافظه اصلی روانه بازار شده و اگرچه پردازنده هشت هسته‌ای آن هنوز مشخص نیست، اما فهرست‌بندی Geekbench آن را Snapdragon 695 شناسایی کرده است. از جمله دیگر مشخصات فنی دستگاه می‌توان به سیستم‌عامل آندروید 12 در کنار پوسته OneUI 4.1، وای‌فای، بلوتوث 5.1، درگاه USB-C و پورت 3.5 میلی‌متری هدفون، فناوری اینترنت همراه 5G و 4G VoLTE و تنوع رنگی مشکی، آبی و نارنجی اشاره کرد.

منبع: Gizmochina

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید