سخت‌افزار

کنسول ایکس باکس وان ایکس را با 100 دلار تخفیف در جمعه سیاه خریداری نمایید!

دستگاه ایکس باکس وان ایکس در حالت کلی قدرتمندترین کنسول بازی تاکنون تولید شده توسط کمپانی مایکروسافت به‌شمار می‌رود. توان پردازشی محصول مذکور قادر است تا تجربه کاملی از عناوین رایانه‌ای مورد علاقه کاربران را در وضوح تصویر 4K و با عملکرد قابل قبولی فراهم آورد. اگر به خاطر داشته باشید مایکروسافت پیشتر به فروش کنسول خود با قیمتی معادل 499 می‌پرداخته است، اما اکنون و به لطف از راه رسیدن روز جمعه سیاه، کمپانی مذکور تصمیم به ارائه تخفیف به خریداران و فروش محصول خود با قیمت 399 دلار را دارد، اما برای مدت زمانی محدود.

تخفیف ارائه شده از جانب کمپانی مایکروسافت معادل افت قیمتی 100 دلاری برای قدرتمندترین و محبوب‌ترین کنسول خود است. معامله جمعه سیاه اشاره شده از طریق فروشندگان مختلفی در ایالات‌متحده آمریکا و در آینده‌ای نزدیک در دسترس قرار می‌گیرد. علاوه بر آن کمپانی مایکروسافت اظهار داشته است که استفاده از تخفیف اشاره شده فقط در بازه زمانی 18 ام تا 26 ام نوامبر سال جاری میلادی امکان‌پذیر می‌باشد.

علاقه‌مندان همچنین می‌توانند دستگاهی از کنسول ایکس باکس وان اس را نیز به همراه نسخه‌ای از عنوان Minecraft با تخفیف 100 دلاری دریافت نمایند، در حالی که دیگر پیشنهادات کمپانی مایکروسافت به همراه باندل‌های دیگری نظیر Forza Horizon 4 با 70 دلار تخفیف نیز قابل دسترس هستند. علاوه بر آن تخفیفات چشمگیری بر روی بازی‌های رایانه‌ای کنسول ایکس باکس وان نیز در حال ارائه به خریداران در بازه زمانی اشاره شده می‌باشد (به عنوان مثال عنوان Forza Motorsport 7 با 50 درصد تخفیف قابل دسترس می‌باشد).

کنسول ایکس باکس وان ایکس

بسیاری از تخفیف‌های ارائه شده برای عناوین کنسول مذکور از طریق سرویس اشتراکی Game Pass کمپانی مایکروسافت قابل دسترس می‌باشند. بدون شک برچسب‌های تخفیفی اشاره شده در زمینه وسوسه نمودن کاربران به سمت و سوی خرید نسخه‌ای از کنسول‌ مورد علاقه خود و همچنین اعطای سودی کلان به کمپانی مایکروسافت تأثیرگذار هستند.

منبع: Ubergizmo

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید