دسته‌بندی نشده

کمپانی لنوو از لپ‌تاپ‌های گیمینگ Legion Slim 7 خود رونمایی کرد

کمپانی لنوو از لپ‌تاپ‌های گیمینگ Legion Slim 7 خود رونمایی کرد

لنوو از جدیدترین لپ تاپ مخصوص بازی 15 اینچی خود با نام Lenovo Legion Slim 7 پرده برداشت. این لپ‌تاپ قدرتمند برای اولین بار توسط پردازنده‌های موبایل AMD Ryzen 4000 سری H تغذیه می‌شود. Lenovo Legion Slim 7 مجهز به نسخه‌ی ax-Q Design کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 2060 است که امکان پردازش Ray-Tracing را به صورت Real Time فراهم می‌کند. Lenovo Legion Slim 7 سریعترین لپ‌تاپ 15 اینچی مجهز به کارت گرافیک NVIDIA RTX در حال حاضر محسوب می‌شود. Lenovo Legion Slim 7 با رنگ خاکستری ویژه، پردازنده موبایل AMD Ryzen 9 4900H، دکمه پاور امن‌تر و یکپارچه با سنسور اثر انگشت، اسپیکر‌های فوق‌العاده به لطف سیستم Dolby Atmos و قابلیت Dolby Sound Radar ویژه‌ی گیمرها، تمام افراد عادی و گیمرها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. 

لپ‌تاپ‌ Lenovo Legion Slim 7 شیک و خشن جدید با ویندوز 10 نسخه Pro برای استفاده در تمام طول روز طراحی شده است. لپ‌تاپ‌جدید لنوو دارای صفحه کلید TrueStrike با نور پس زمینه سفید است و از قابلیت‌های این کیبورد می‌توان به القای حس داشتن یک کیبورد مکانیکی اشاره کرد. در کنار این موارد، Legion Slim 7 امکان انتخاب چندین گزینه برای صفحه نمایش را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد اما بهترین گزینه‌ی لنوو، انتخاب صفحه نمایش 15.6 اینچی IPS با وضوح تصویر 3840×2160 پیکسل (4K) با روشنایی 500 نیت و HDR 400 است. نرخ تازه سازی تصویر از صفحه نمایش 60 هرتز است و برای اینکه از دقت رنگ آن آگاه شوید، بد نیست بدانید از دامنه‌ی رنگ‌های Adobe RGB نزدیک به 100 درصد پشتیبانی می‌کند تا دقت رنگ بی‌نظیری را در کنار قابلیت Dolby Vision به نمایش بگذارد.

Legion Slim 7 دارای بدنه‌ی آلومینیومی است و ضخامت آن تنها 17.9 میلی‌متر و وزن آنها تنها به 1.860 گرم یا 1.86 کیلو‌گرم می‌رسد. لنوو برای خنک کردن این دستگاه از سیستم Legion Coldfront 2.0 خود استفاده می‌کند که کارایی بسیار خوبی در خنک‌سازی دستگاه دارد. باتری این دستگاه دارای ظرفیت 71 وات ساعت می‌باشد و تا 9.6 ساعت دوام دارد. همچنین، باتری این دستگاه از شارژ سریع Pro 3.3 پشتیبانی می‌کند. Legion Slim 7 از حداکثر 32 گیگابایت حافظه DDR4 با فرکانس 3200 مگاهرتز و 2 ترابایت اس‌اس‌دی NVMe نوع M.2 در بالاترین کانفیگ‌ برخوردار است. با توجه به اینکه این دستگاه مخصوص مصارف گیمینگ طراحی و ساخته است، لنوو از تراشه شبکه بی‌سیم Killer Wi-Fi 6 AX1650 استفاده کرده است که یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای گیمرها محسوب می‌شود. این دستگاه به زودی وارد بازار شده و قیمت کانفیگ‌های مختلف آن از 1369 دلار شروع می‌شود.

منبع: techpowerup

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید