دسته‌بندی نشده

پیروزی ارزشمند پرسپولیس در قطر و محرومیت دروازبان السد از بازی برگشت در تهران

در حالی که کمتر کسی فکر می کرد پرسپولیس که از دو پنجره نقل و انتقلات محروم بوده و با کمبود بازیکن پا به این دیدار حساس گذاشته، از این دیدار برنده از زمین خارج شود ولی در نهایت در دیداری نفسگیر شاگردان برانکو در یک دیدار تاریخی با یک گل در برابر السد پیروز شدند و در دیدار برگشت می توانند با خیال راحت در ورزشگاه پر از تماشاگر آزادی به مصاف تیم قطری برود.

پرسپولیسی ها با کمترین تلفات بازی رفت برابر السد را به پایان رساندند و هیچکدام از بازیکنان این تیم محرومیتی به دلیل دریافت کارت زرد یا قرمز را کنار نام خود نمی بینند و در صورتی که مصدومیت امید عالیشاه نیز بتواند از مصدومیتی که گریبانگیرش شده جان سالم به در ببرد می توان عنوان کرد تیم پرسپولیس تمام و کمال در بازی برگشت روبروی یاران ژاوی به میدان خواهند رفت.

اما خبر خوب برای پرسپولیس این است که سعد الشیب الدوساری دروازبان اول السد با گرفتن کارت زرد در این دیدار بازی برگشت را از دست داد و مشعل برشام دروازبان ذخیره این تیم که بازی ضعیفی در لیگ ستارگان و 2 دیدار رفت و برگشت برابر استقلال انجام داد احتمالا در درون دروازه قرار گیرد.

سعد الشیب الدوساری در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی در برابر الاهلی یک کارت زرد به خاطر اتلاف وقت دریافت کرده بود.

دیدار برگشت دو تیم پرسپولیس و السد، سه شنبه یکم آبان در استادیوم آزادی برگزار می شود. و تیم پیروز در مجموع 2 بازی به مصاف برنده تیم های کاشیما آنتلرز ژاپن و یا سوون سامسونگ کره جنوبی می رود. دیدار رفت فینال قهرمانی آسیا به میزبانی نماینده غرب آسیا و در دیدار برگشت نماینده شرق آسیا میزبان هست.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید