سخت‌افزار

پاسخ TSMC به شکایت مطرح شده از جانب GlobalFoundaries

کمپانی TSMC هم‌اکنون در طی انجام اقدامات لازم جهت بازبینی شکایات ثبت شده توسط کمپانی GlobalFoundaries در تاریخ بیست ششم آگوست سال جاری میلادی بوده، اما در جدیدترین بیانیه منتشره اظهار داشته است که اتهامات وارده از جانب کمپانی فوق بی‌پایه و اساس می‌باشند.

کمپانی TSMC به‌عنوان یکی از فعالان برتر در حوزه طراحی و تولید محصولات نیمه هادی سالیانه مبلغ میلیاردها دلار را جهت توسعه کاملاً متمایز فناوری‌های خود صرف می‌نماید. نتیجه این موضوع به تأسیس یکی از بزرگ‌ترین بسترهای طراحی و ساخت محصولات گوناگون با بیش از 37 هزار برگ اختراع به ثبت رسیده به‌صورت جهانی و کسب مقام حضور در جایگاه رتبه‌بندی 10 اختراع برتر کشور ایالات‌متحده آمریکا برای سه سال پیاپی از سال 2016 تاکنون انجامیده است. ما از تلاش یکی دیگر از کمپانی‌های فعل در این حوزه برای طرح شکایات بی‌ارزش و تمسک جستن به تهمت به جای رقابت ناامید هستیم. کمپانی TSMC به برتری فناوری، تعالی توسعه و تعهد ناگسستنی خود به سمت مصرف‌کنندگان می‌بالد. ما برای محافظت از فناوری‌های انحصاری خود با تمام قدرت و با استفاده از تمامی گزینه‌های موجود می‌جنگیم.

کمپانی TSMC از زمان تأسیس مدل Pure-Play Foundry در سال 1987 تاکنون در حال فعالیت در این حوزه بوده و ضمن کسب جایگاهی چشمگیر،  از تعهد خود نسبت به این موضوع دست نکشیده است. کمپانی فوق به پشتیبانی از اکوسیستمی پررونق از مشتریان و شریکان مختلف به‌صورت جهانی پرداخته و اولویت‌های گوناگونی را در طراحی راهکارهای نوین از خود نشان داده است. کمپانی TSMC از گنجایش لازم جهت پاسخ‌گویی به 12 میلیون ویفر 12 اینچ مورد نیاز مشتریان خود در سال 2019 میلادی برخوردار بوده و تحقق این موضوع را از طریق کارخانه‌های تولیدی خود در سه کشور تایوان، ایالات‌متحده آمریکا و چین به انجام رسانده است.

به نظر شما در جنگ شکل گرفته، کدام یک از دو کمپانی TSMC و GlobalFoundaries موفق به بیرون آمدن از میدان نبرد با دست پر می‌شود؟

منبع: TechPowerUP

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید