سخت‌افزار

کمپانی گیگابایت نمایشگر CV27Q خود را عرضه کرد

کمپانی گیگابایت نمایشگر CV27Q خود را عرضه کرد

کمپانی گیگابایت، پیشرو درزمینهٔ طراحی و توسعه قطعات اختصاصی و منحصر به فرد رایانه‌ای در جدیدترین اقدام خود نمایشگر تاکتیکی CV27Q با برخورداری از انحنای حقیقی 1500R صفحه را به بازار عرضه کرد. مانیتور جدید و تازه‌نفس فوق از اندازه‌ای به بزرگی 27 اینچ ( وضوح تصویر 2560×1400 و نسبت ابعاد 16:9) برخوردار بوده و از یک پنل VA به همراه فناوری‌های منحصر به فرد Black Equalizer 2.0 و نسخه ارتقاء یافته ANC 2.0 بهره می‌برد. طراحی انحنای 1500R صفحه نمایش با الهام از زوایای حقیقی چشم انسان صورت گرفته و علاوه بر زیبایی، راحتی بسیار فراتری را در مقایسه با انحنای 1800R هنگام مشاهده تصویر، به‌خصوص استفاده طولانی مدت به ارمغان آورده است.

نمایشگر CV27Q کمپانی گیگابایت فناوری‌های منحصر به فردی را جهت افزایش قدرت و آزادی عمل گیمرها به ارمغان آورده است. تکنولوژی Black Equalizer 2.0 با تقسیم نمودن صفحه به 1296 ناحیه متمایز و تقویت هر بخش به‌صورت جداگانه، بهبود دید فراتری را در محیط بازی‌های رایانه‌ای میسر ساخته و به افراد اجازه می‌دهد تا در نواحی تاریک، بدون افزایش روشنایی بیش از اندازه محیط‌های روشن به مشاهده بپردازند. این ویژگی نه تنها در مباحث گیمینگ، بلکه تماشای فیلم‌ها و سریال‌های ویدئویی نیز می‌تواند تأثیرگذار نمایان شود.

فناوری انحصاری ANC 2.0 با پیکربندی آرایه‌ای از میکروفن‌های مختلف و تراشه صوتی منحصر به فرد، به‌صورت فعال به غیرفعالسازی نویزها و صداهای مزاحم محیطی پرداخته و به افراد اجازه می‌دهد تا ارتباطی رسا و صاف را با دوستان و هم تیمی‌های خود برقرار کنند. نسخه بهبود یافته فناوری انسداد نویزهای فعال (ANC) با فراهم آوردن نسبت  120 دسی‌بل SNR و پشتیبانی از هدفون‌های امپدانس بالا تا مرز 600 اهم، به شخص اجازه می‌دهد تا هدفون گیمینگ خود را به‌صورت مستقیم به مانیتور متصل کرده و بدون نیاز به تهیه و خرید کارت‌های صدای گران قیمت، از صدایی شفاف همانند کریستال کسب ببرند. از جمله دیگر مشخصات فنی دستگاه نمایشگر CV27Q کمپانی گیگابایت می‌توان به نرخ فرکانس 165 هرتز، فناوری‌های FreeSync 2 HDR و LFC و قابلیت نمایش 90 درصد از رنگ‌های طیف DCI-P3 و پنل هشت بیت اشاره کرد.

کمپانی گیگابایت نمایشگر CV27Q خود را عرضه کرد

منبع: Gigabyte

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید