سخت‌افزار

کمپانی MetallicGear از سری کیس‌های جدید NEO خود پرده برداشت

کمپانی MetallicGear، از جمله شرکت‌های وابسته به Phantek امروز از جدیدترین سری کیس‌های خود تحت عنوان NEO با برخورداری از ظرافت محصولات امروزی، طراحی ساده و ویژگی‌های خلاقانه پرده برداشت. سری چهارچوب‌های کیس نئو با هدف عرضه محصولاتی مبتنی بر بازه قیمتی مناسب و معقول برای طیف وسیعی از مصرف‌کنندگان توسعه یافته‌اند که علاوه بر برخورداری از امکانات منحصر به فرد، کیفیت ساخت را نیز با خطر مواجه نمی‌گردانند. چهارچوب‌های کیس سری نئو در چهار مدل مختلف تحت عناوین NEO ،NEO Micro ،NEO Mini و NEO-G Mini قابل دسترسی می‌باشند.

کیس‌های مدل NEO و NEO Micro در حالت کلی از ساختار آلومینیومی (در اسکلت بیرونی) و دو پنل مبتنی بر شیشه‌های حرارت دیده برخوردار می‌باشند. اگرچه کیس مدل نئو از میزان فضای داخلی کافی جهت پشتیبانی از مادربردهای ابعاد ATX و یک رادیاتور 240 یا 280 میلی‌متری در قسمت جلویی خود برخوردار می‌باشد، طراحی کیس NEO Micro، همان‌طور که از عنوان آن قابل استنباط است جمع و جورتر بوده و تنها از مادربردهای ابعاد میکرو ATX و یک عدد رادیاتوری 240 میلی‌متر در قسمت جلویی خود پشتیبانی می‌کند.

کیس NEO Mini در طرف مقابل چهارچوبی مبتنی بر ابعاد ITX است که قابلیت در برگیری منابع تغذیه ATX به همراه یک رادیاتور 240 میلی‌متری در قسمت بغل و یک رادیاتور 240 یا 280 میلی‌متری در قسمت جلویی خود را دارا می‌باشد. در انتها کیس NEO-G Mini نیز از یک پنل مبتنی بر شیشه حرارت دیده در قسمت جلویی خود برخوردار بوده و از قابلیت نصب سخت‌افزارهای کارت گرافیک در پیکربندی عمودی نیز پشتیبانی می‌نماید.

انتظار می‌رود که چهارچوب‌های کیس معرفی شده از قیمتی معادل 99.99 دلار برای مدل NEO و 84.99 دلار برای مدل NEO Micro و 69.99 دلار مدل NEO Mini و 79.99 دلار برای مدل NEO-G Mini برخوردار باشند که در نوع خود قابل قبول به شمار رفته و قدرت خرید طیف وسیعی از مصرف‌کنندگان را با افزایش چشمگیری همراه می‌سازند.

منبع: TechPowerUp

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید