سخت‌افزار

کمپانی AquaTuning از واتربلاک‌های سازگار با RTX 2070 پرده برداشت

پس از معرفی بلاک‌‌های آبی سازگار با کارت‌های گرافیک RTX 2080 و RTX 2080 Ti انویدیا از جانب کمپانی AquaTuning ، اکنون نوبت به پرده برداری رسمی از راه حل‌های اختصاصی برای تراشه شتاب دهنده گرافیکی RTX 2070 رسیده است.

محصول Eisblock GPX-N به‌طور کاملاً اختصاصی برای تراشه شتاب دهنده گرافیکی موجود در بطن کارت گرافیک RTX 2070 توسعه یافته و در قالب دو طرح نهایی Acetal و Plexi قابل دسترس می‌باشد. نسخه مبتنی بر طرح Acetal محصول نامبرده با قیمتی معادل 114.79 یورو به بازار عرضه شده است، در حالی که این مهم در نسخه Plexi آن به قیمت 149.79 یورو افزایش پیدا کرده است. بلاک‌های آّبی مذکور در تاریخ بیستم سپتامبر سال جاری عرضه و قابلیت پیش خرید آن‌ها از هم‌اکنون امکان‌پذیر می‌باشد.

واتربلاک‌های سازگار Aquatuning با کارت گرافیک RTX 2070

استفاده از سیستم‌های خنک کننده آبی علاوه بر افزایش زیبایی فضای درونی چهارچوب کیس و کاهش میزان نویز تولیدی، راندمان فراتری را نیز نسبت به نسخه‌های بادی خود به ارمغان می‌آورند که این مهم برای بعضی افراد از اهمیت بسیاری برخوردار است. میزان انرژی مورد نیاز تراشه‌های شتاب دهنده گرافیکی محصولات RTX 2080 ،RTX 2080 Ti و RTX 2070 با توجه به تغییر معماری آن‌ها با افزایش بیشتری همراه شده و این مورد در تولید حرارت بیشتر مستقیماً تأثیرگذار می‌باشد، بنابراین استفاده از بلاک‌های معرفی شده جهت افزودن قابلیت خنک سازی به‌صورت آبی به ساختار محصولات کمپانی انویدیا انتخاب مناسبی تلقی می‌گردد.

ذکر این نکته نیز ضروری است که محصولات Eisblock GPX-N با استفاده از کمپانی واسط Alphacool معرفی شده و به‌صورت مستقیم توسط کمپانی سازنده، یعنی AquaTuning مورد معرفی قرار نگرفته‌اند.

واتربلاک‌های سازگار AquaTuning با کارت گرافیک RTX 2070

منبع: TechPowerUp

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید