سخت‌افزار

کمپانی Grado هدفون بیسیم GW100 خود را معرفی کرد

کمپانی Grado نامی آشنا در صنعت طراحی و توسعه دستگاه‌های هدفون پیشرفته به شمار می‌رود و همانند بسیاری از دیگر فعالان موجود در این عرصه، کمپانی فوق نیز با اعتقاد به راندمان کمتر هدفون‌های بیسیم در انتقال پر کیفیت صدا و ضعف‌های عمده تاکنون از ورود به این حوزه سر باز زده است، اما به نظر می‌رسد که پیشرفت فناوری و گرایش طیف وسیعی از مصرف‌کنندگان به سمت و سوی هدفون‌های بیسیم سرانجام Grado را بر آن داشته است تا به معرفی و عرضه رسمی اولین هدفون بیسیم خود مبادرت ورزد.

سخت‌افزار GW100 در حالت کلی اولین محصول کمپانی Grado در حوزه هدفون‌های بیسیم به شمار می‌رود. اگر ظاهر محصول فوق آشنا به نظر می‌رسد به این دلیل است که طراحی آن بر پایه نسخه پیشین و مبتنی بر سیم آن صورت پذیرفته و تغییر اساسی و عمده این محصول اکنون در بیسیم بودن و قابلیت برقراری ارتباط با دیگر دستگاه‌های موجود از طریق فناوری بلوتوث نهفته است.

البته که محصول GW100 نسخه کاملاً یکسانی با جایگزین خود به شمار نمی‌رود، زیرا کمپانی Grado اظهار داشته است که طراحی داخلی هدفون را با تغییراتی همراه ساخته است که بر طبق آن میزان نشت صدا با کاهش 60 درصدی همراه شده است.

هدفون بیسیم GW100 کمپانی Grado

هدفون GW100 از نسخه 4.2 فناوری بلوتوث با قابلیت aptX پشتیبانی کرده و از محدوده پوششی برابر با 10 متر برخوردار می‌باشد. کمپانی Grado اظهار داشته است که باتری داخلی محصول قادر است تا 15 ساعت جوابگوی نیازهای کاربران باشد، اما مدت زمان این مهم با توجه به فاکتورهایی نظیر میزان بلند صدا و … ممکن است متفاوت باشد. قیمت نهایی هدفون بیسیم معرفی شده برابر با 250 دلار در نظر گرفته شده است. در صورتی که شما نیز طرفدار کمپانی Grado بوده و از استفاده از محصولات آن لذت می‌برید، لذا هدفون بیسیم GW100 می‌تواند انتخاب مناسب و ایده آلی برای شما به شمار برود.

منبع: Ubergizmo

دیدگاهتان را بنویسید