سخت‌افزار

کمپانی ترمال‌تیک منابع تغذیه Smart BX1 RGB خود را معرفی کرد

کمپانی محبوب ترمال‌تیک امروز از سبد محصولاتی جدید منابع تغذیه میان رده خود در تنوع توانی 550، 650 و 750 وات تحت عنوان Smart BX1 RGB پرده برداشت. محصولات رده مصرف‌کنندگان، به‌خصوص منابع تغذیه اغلب از جلوه‌های نورپردازی ویژه و چشم‌نواز بهره نبرده و این مهم تنها محدود به اثرات محدودی گشته است، اما محصولات جدید معرفی شده از جانب کمپانی ترمال‌تیک اصل فوق را هدف قرار نداده و نوعی از چراغ‌های LED RGB را در طراحی منحصر به فرد خود در اختیار کاربران قرار داده‌اند.

منابع تغذیه Smart BX1 RGB با برخورداری از یک فن 140 میلی‌متری به برقراری تهویه و خنک‌سازی حرارت تولیدی خود مبادرت می‌ورزند، اما آنچه که این دسته از محصولات را با دیگر موارد مشابه متمایز می‌سازد وجود تعداد ده چراغ LED در ساختار فن خنک‌کننده آن می‌باشد که با پشتیبانی از 7 رنگ مختلف، تراشه کنترلر داخلی جهت تغییر روشنایی به‌صورت داخلی، نمایه‌های از پیش تعیین شده، الگوهای نورپردازی منحصر به فرد و کلیدی در قسمت پشتی بدنه آن‌ها (در نزدیکی کلید AC منبع تغذیه) جهت فعالسازی و غیرفعالسازی می‌باشد که در اعطای جلوه‌های بصری بسیار ویژه به فضای درونی کیس و اطراف آن بسیار تأثیرگذار می‌باشند.

از جمله دیگر ویژگی‌های قابل پشتیبانی توسط منابع تغذیه Smart BX1 RGB می‌توان به طراحی خروجی مثبت 12 ولت به‌صورت تک ریل، راندمان 80 پلاس برونزی و دیگر محافظ‌های الکتریکی معمول نظیر OVP ،UVP ،OPP ،OTP و SCP اشاره کرد. تمامی منابع موجود در سبد محصولاتی معرفی شده از میزان توان خروجی کافی جهت تأمین انرژی سیستم‌های گیمینگ با برخورداری از تعداد 2 تا 3 کارت گرافیک برخوردار می‌باشند.

از جمله سیم‌های خروجی منابع تغذیه 550 و 650 وات می‌توان به دو کابل 6+2 پین PCIe و شش کابل ساتا اشاره کرد، در حالی که این مهم در محصول 750 واتی به چهار و هشت عدد به ترتیب افزایش پیدا نموده‌اند. علاوه بر آن تمامی کابل‌های موجود نیز در مکان خود ثابت و از ساختار یکدست برخوردار می‌باشند.

منابع تغذیه Smart BX1 RGB با برخورداری از 5 سال گارانتی به بازار عرضه و از قیمتی بین 60 تا 100 دلار برای مدل‌های مختلف برخوردار هستند.

منبع: TechPowerUp

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید