سخت‌افزار

کمپانی گیگابایت از مادربرد زیبای Z390 AORUS XTREME خود پرده برداشت

کمپانی گیگابایت امروز در جدیدترین اقدام خود از مادربرد زیبا و چشم‌نواز Z390 AORUS XTREME پرده برداشت. محصول مذکور با پشتیبانی از تراشه هدایتگر Z390 و پردازنده‌های مرکزی نسل نهم نوین و تازه‌نفس کمپانی اینتل علاوه بر توان پردازشی و همچنین عملکردی منحصر به فرد و ویژه، مشخصات فنی و ویژگی‌های قابل توجهی را نیز با خود به ارمغان آورده است که این مهم علاوه بر افزایش قدرت، در کاهش تعداد رقبای هم‌رده موجود نیز بسیار تأثیرگذار می‌باشد.

از جمله برخی از ویژگی‌های مادربرد زیبای Z390 AORUS XTREME کمپانی گیگابایت می‌توان به درگاه Aquantin LAN با پهنای باندی به گستردگی  10GbE، مدار تغذیه پردازنده مرکزی مبتنی بر تعداد شانزده فاز مختلف، ماژول وای فای 802.11ac، سیستم صوتی قدرت گرفته شده از تراشه تبدیل سیگنال دیجیتال به آنالوگ ESS SABRE 9018K2M، سیستم نورپردازی RGB و … اشاره کرد که علاوه بر افزایش پتانسیل محصول در فزونی فرکانس پردازنده مرکزی و مباحث اورکلاک، در فراهم آوردن بهترین تجربه استفاده از مادربردی قدرتمند نیز بسیار تأثیرگذار می‌باشد.

از جمله ویژگی‌های اضافی مادربرد Z390 AORUS XTREME می‌توان به کلیدهای ویژه جهت انجام خودکار عملیات اورکلاک پردازنده مرکزی و پاک‌سازی اطلاعات تراشه حافظه CMOS، تعداد سه شکاف M.2 جهت استفاده از دیسک‌های جامد و سخت‌افزارهای مبتنی بر آن، شکاف‌های حافظه اصلی و PCIe تقویت شده برای جلوگیری از شکست توسط وزن زیاد قطعات اتصالی، طراحی حرارتی پیشرفته با برخورداری از سینک‌های جاذب حرارت آرایه‌ای، لوله‌های انتقال حرارت با پشتیبانی از تماس مستقیم با تراشه‌های مستعد تولید حرارت فراوان و صفحه مبتنی بر ماده نانو کربن در قسمت پشتی مادربرد اشاره کرد. تنها کافی است تا با دقت به سخت‌افزار فوق نگاه کرده و احساس قدرت و زیبایی چشم‌‎نواز و منحصر به فرد آن را لمس کنید.

مادربرد Z390 AORUS XTREME  مادربرد Z390AORUS XTREME مادربرد Z390 AORUS XTREME

قیمت سخت‌افزار مادربرد فوق هنوز از جانب کمپانی گیگابایت معرفی نشده و انتظار می‌رود تا با عرضه رسمی پردازنده‌های مرکزی نسل نهم کمپانی اینتل به بازار در دسترس مصرف‌کنندگان قرار گیرد.

منبع: Ubergizmo

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید