سخت‌افزار

کمپانی MSI رایانه از پیش آماده شده Trident X خود را معرفی کرد

کمپانی MSI به دنبال سبک و سنگین نمودن نیازمندی‌های بازار و بررسی عکس‌العمل مصرف‌کنندگان جهت معرفی رسمی محصول جدید و منحصر به فرد خود تحت عنوان Trident X است، سیستم کامپیوتر از پیش آماده شده‌ای که نه تنها اندازه کوچک آن زیبایی خیره‌کننده‌ای را به محیط میز کار بخشیده، بلکه پشتیبانی از قدرتمندترین کارت گرافیک حال حاضر جهان (برای مدت زمانی) در فراهم آوردن بهترین پرفورمنس و راندمان کاری نیز تأثیرات فراوانی را به خود اختصاص می‌دهد.

رایانه یا به عبارتی دیگر چهارچوب کیس از پیش آماده شده Trident X از اندازه‌ای برابر با کنسول‌های بازی برخوردار بوده و مشخصات فنی آن نمونه بارزی از قدرت چشمگیر در ابعاد کوچک به شمار می‌رود. البته که محصول مذکور به‌منظور فراهم آوردن سیستم تهویه برای کارکرد صحیح و بی‌عیب و نقص سخت‌افزارهای داخلی قدرتمند آن و جلوگیری از افت عملکرد به‌واسطه میزان حرارت فراوان تولیدی از فناوری خنک‌سازی قدرتمند کمپانی MSI تحت عنوان Silent Storm استفاده می‌کند. دستگاه Trident X به دنبال نسخه پیشین خود از یک درگاه HDMI جهت فراهم آوردن شرایط استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی برخوردار می‌باشد. قیمت اولیه محصول معرفی شده هنوز مشخص نیست، اما با توجه به ارتقاء نسل سیستم و استفاده از کارت گرافیک قدرتمند RTX 2080 Ti در بطن آن، بدون شک برخی از کاربران را در زمینه تهیه و خرید دچار شک می‌کند.

سیستم از پیش آماده شده Trident X

سیستم‌های کوچک و رایانه‌های از پیش آماده شده در زمینه اعطای جلوه‌ای زیبا به چشم‌‎نواز به محیط میز کار و کامپیوتر تأثیرگذار بوده و علاوه بر قدرت مناسب و معقول خود، اندازه کوچک آن‌ها نیز در زمینه جلوگیری از اشغال میزان فضای بسیار و دست و پا گیر بودن آن مزید بر علت می‌گردد. بر همین اساس سیستم Trident X کمپانی MSI با برخورداری از تمامی مؤلفه‌های فوق انتخابی مناسب و وسوسه کننده برای تمامی شرایط و موقعیت‌های گوناگون به شمار می‌رود.

منبع: TechPowerUp

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید