موبایل

انتشار مشخصات فنی کلیدی اسمارت‌فون تاشوی Mix Fold 2 شیائومی

انتشار مشخصات فنی کلیدی اسمارت‌فون تاشوی Mix Fold 2 شیائومی

اگر اخبار و اطلاعات منتشره پیرامون گوشی‌های موبایل را دنبال کرده باشید، حتماً مطلع هستید که کمپانی شیائومی به دنبال برگزاری مراسمی در تاریخ یازدهم ماه آگوست به‌منظور رونمایی از محصولی تازه‌نفس در کشور چین می‌باشد. اخبار و اطلاعات حکایت از آن دارند که این کمپانی به دنبال معرفی جدیدترین نسخه از گوشی موبایل تاشوی خود با عنوان MIX Fold 2 در طی مراسم است، اما اخیراً پوستری در شبکه اجتماعی Weibo در حال دست به دست شدن است که نمایی از قاب پشتی دستگاه را به نمایش گذاشته و مشخصات فنی کلیدی آن نیز توسط کاربری دیگر فاش شده است.

همان‌طور که از تصویر پوستر مشخص است، کمپانی شیائومی رویه‌ای دیگر در طراحی و توسعه اسمارت‌فون تاشوی MIX Fold 2 را در پیش گرفته و برخلاف جایگزین نسل پیشین آن، شاهد یک ماژول دوربین افقی هستیم که سنسورهای ساخت کمپانی Leica را در کنار فلاش ال‌ای‌دی در خود جای داده است. آن‌طور که به نظر می‌رسد، در لبه سمت راست گوشی موبایل کلیدهای تغییر میزان بلندی صدا، به همراه پاور و سنسور تشخیص اثرانگشت به‌صورت ادغام در آن جای گرفته‌اند.

 

انتشار مشخصات فنی کلیدی اسمارت‌فون تاشوی Mix Fold 2 شیائومی

در طراحی و توسعه اسمارت‌فون MIX Fold 2 کمپانی شیائومی ردپایی از سامسونگ به چشم می‌خورد، زیرا دستگاه به یک صفحه نمایشگر 7.56 اینچی با پنل E5 AMOLED از این کمپانی مجهز شده است که پشتیبانی از وضوح تصویر +Full HD به همراه نرخ فرکانس 120 هرتز را به ارمغان آورده است. با قرارگیری دستگاه در حالت باز شاهد یک پنل 8.02 اینچی OLED Eco2 خواهیم بود که از وضوح رزولوشن 2.5K پشتیبانی کرده و پشتیبانی از نرخ فرکانس 120 هرتز را به همراه فناوری UTG و یک دوربین سلفی که اطلاعاتی از آن در دست نیست به ارمغان آورده است. از جمله دیگر مشخصات فنی گوشی موبایل مورد بحث می‌توان به سنسور پنجاه مگاپیکسلی Sony IMX766، سنسور سیزده مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور هشت مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم دو برابر در پیکربندی دوربین‌های پشتی، سیستم‌عامل آندروید 12، پوسته MIUI 13، باتری 4500 میلی‌آمپری با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 67 واتی و چیپست Snapdragon 8 Plus Gen 1 اشاره کرد. ضخامت اسمارت‌‎فون منحصر به فرد مورد بحث 5.4 میلی‌متر در حال تا نشده می‌باشد که این رقم در حالت تاشو به 11.2 میلی‌متر افزایش پیدا می‌کند. وزن دستگاه تنها 262 گرم گزارش شده است.

منبع: Gizmochina

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید