موبایل

مشخصات فنی کلیدی اسمارت‌فون Galaxy A24 سامسونگ فاش شد

مشخصات فنی کلیدی اسمارت‌فون Galaxy A24 سامسونگ فاش شد

در خبری که به تازگی منتشر شده است شاهد فاش شدن مشخصات فنی کلیدی گوشی موبایل تازه‌نفس Galaxy A24 کمپانی سامسونگ در سطح اینترنت می‌باشیم. این اسمارت‌فون به عنوان جایگزینی برای Galaxy A23 که اوایل سال جاری میلادی روانه بازار شده است معرفی گشته است.

بر طبق گزارش‌های منتشره، تلفن همراه هوشمند Galaxy A24 کمپانی سامسونگ به یک پنل 6.24 اینچی sAMOLED با وضوح تصویر +FHD و نرخ فرکانس 90 هرتز مجهز شده است. برای یادآوری باید خاطر نشان کنیم که جایگزین نسلی پیشین آن از یک نمایشگر LCD بهره می‌برد. طراحی گوشی موبایل و همچنین حفره دوربین سلفی هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. گزارش منتشر شده اشاره به تجهیز این گوشی موبایل به چیپست Exynos 7904 دارد که تقریباً چهار سال از عمر آن می‌گذرد. علاوه بر آن 6 گیگابایت حافظه اصلی و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز دیگر مشخصات فنی آن می‌باشند، اما بدون شک در زمان عرضه مدل‌های دیگری نیز در دسترس قرار خواهند گرفت. تأمین انرژی بر عهده یک باتری 4000 میلی‌آمپری با توان 15 واتی فناوری شارژ سریع گذاشته شده است. به نظر می‌رسد که در بخش سخت‌افزاری شاهد پسرفت در مقایسه با Galaxy A23 هستیم!

در بخش عکاسی نیز گزارش‌ها اشاره به پیکربندی سه‌گانه دوربین قاب پشتی در قالب سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با فناوری OIS، سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 5 مگاپیکسلی دارند. در مبحث دوربین سلفی از یک سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده شده است. لازم به ذکر است که مشخصات ذکر شده نهایی نبوده و با توجه به واضح نبودن منبع، ممکن است از صحت و درستی برخوردار نباشند.

منبع: Gizmochina

دیدگاهتان را بنویسید