سخت‌افزار

مانیتورهای AORUS 4K با ویژگی‌‎های انحصاری کنسول‌ها عرضه شدند

مانیتورهای AORUS 4K با ویژگی‌‎های انحصاری کنسول‌ها عرضه شدند

فروش جهانی نسل جدید کنسول‌های بازی همچنان در سطح بالایی قرار داشته و هیچ نشانه‌ای مبنی بر کاهش سرعت آن نیز قابل مشاهده نمی‌باشد، اما جفت نمودن کنسول‌های جدید و تازه‌نفس کمپانی‌های سونی و مایکروسافت با نمایشگرهای سازگار با مقادیر وضوح تصویر بالا که از توانایی جابه‌جایی محدودیت‌ها و مرزهای فرکانس 120 هرتز و فراتر دارا باشند همچنان یک رؤیا تلقی می‌شود، اما نه حالا! مانیتورهای نسل جدید AORUS 4K کمپانی گیگابایت در این زمینه رگه‌‎هایی از امید را برای گیمرهای مشتاق زنده کرده‌اند. سازگاری کامل با استاندارد HDMI 2.1 که همراه با نمایشگرهای جدید گیگابایت در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بستر مناسب جهت گشودن تعداد فریم‌های بالا و مقادیر رزولوشن فراتر را بر روی کنسول‌های نسل جدید همچون پلی‌استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس در اختیار خود بگیرند.

مانیتورهای سری AORUS 4K کمپانی گیگابایت در حالت کلی نمایشگرهایی دو طرفه به شمار می‌روند. این دسته از محصولات قادرند تا نه تنها کارایی نمایشگرهای کلاس esport با حداکثر فرکانس 144 هرتز و زمان پاسخ‌گویی 0.5 میلی‌ثانیه را به ارمغان آورده، بلکه بهره‌مندی از پهنای باند کانکتور HDMI 2.1 برای استخراج حداکثر کارایی نهفته در بطن کنسول‌های بازی را نیز دارا می‌باشند که این ویژگی آن‌ها را به ابزاری ایده آل برای گیمینگ در پلتفرم‌های مختلف تبدیل کرده است. گیمرها از طریق اتصال HDMI 2.1 قادرند تا تجربه اجرای عناوین AAA مورد علاقه خود در فرکانس 120 هرتز را در رزولوشن 4K با گیم‌پلی روان افزایش داده و زیبایی بازی‌های کامپیوتری را یک پله ارتقا دهند.

نمایشگرهای AORUS 4K کمپانی گیگابایت هم‌اکنون در سایزهای مختلفی در محدوده 32 تا 43 تا 48 اینچ روانه بازار شده و برای تهیه و خرید در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند.

منبع: TechPowerUP

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید