سخت‌افزار

لکسار اس‌اس‌دی جدید NQ100 خود را معرفی کرد

لکسار از اس‌اس‌دی جدید NQ100 خود را معرفی کرد

کمپانی Lexar، یکی از کمپانی‌های جهانی و پیشرو در راه‌ حل‌های ذخیره‌سازی صنعت NAND، اس‌اس‌دی جدید ساتا 3 و 2.5 اینچ خود را تحت عنوان NQ100 معرفی کرد. اس‌اس‌دی جدید NQ100 برای کاربرانی که به دنبال بهبود عملکرد لپ تاپ یا رایانه‌های رومیزی خود هستند، یک آپگرید آسان، ساده و موثر محسوب می‌شود. با استفاده از این اس‌اس‌دی، به آسانی می‌توان عملکرد سیستم را بهبود بخشید و شاهد بوت سریع سیستم، سرعت انتقال بالاتر اطلاعات و لود سریع‌تر برنامه‌ها بود. با سرعت خواندن تا 550 مگابایت در ثانیه، اس‌اس‌دی Lexar NQ100 لپ تاپ یا رایانه کاربران را برای تجربه‌ی عملکرد سریعتر آماده می‌کند. اس‌اس‌دی NQ100 همچنین در برابر شوک و ویبره مقاوم است و نسبت به هارددیسک معمولی از قابلیت اطمینان و دوام بیشتری برخوردار می‌باشد. این اس‌اس‌دی همچنین در مقایسه با هارددیسک‌های رایج، خنک‌تر و ساکت‌تر بوده و انرژی کمتری مصرف می‌کند.

توضیحات آقای Joel Boquiren مدیر کل شرکت Lexar در رابطه با اس‌اس‌دی NQ100: « لکسار به گسترش راه‌حل‌های ذخیره‌سازی سریع مبتنی بر انواع اس‌اس‌دی‌ها ادامه می‌دهد تا محصولاتی با کیفیت برای نیاز‌های مختلف رایانه‌ای ارائه کند. اس‌اس‌دی جدید Leaxr NQ100 به عنوان راهی آسان و در عین حال مقرون به صرفه برای افزایش عملکرد رایانه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. این اس‌اس‌دی از ظرفیت 240 گیگابایت تا 960 گیگابایت در دسترس است و کاربران می‌توانند به راحتی فضای ذخیره‌سازی دستگاه خود را برای سبک زندگی محتوا‌ محور خود گسترش دهند».

اس‌اس‌دی Lexar NQ100 در ماه جاری، دسامبر سال 2020 میلادی، برای فروش از طریق فروشگا‌های آنلاین در دسترس همگان است و قیمت ظرفیت‌های 240 گیگابایت و 480 گیگابایت به ترتیب برابر با 37 و 66 دلار است. ظرفیت 960 گیگابایت نیز به زودی معرفی خواهد شد. احتمال می‌رود ظرفیت 960 گیگابایت با قیمتی در حدود 115 دلار در دسترس قرار گیرد.

منبع: techpowerup

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید