سخت‌افزار

90 درصد از خریداران اپل واچ به محصول Series 1 علاقه بیشتری نشان می‌دهند!

90 درصد از خریداران اپل واچ به محصول Series 1 علاقه بیشتری نشان می‌دهند!

درست همانند اسمارت‌فون‌ها، ارتقاء نسل ساعت‌های هوشمند نیز در زمینه فراهم آوردن امکانات بیشتر و بهبود عملکرد تأثیرگذار بوده و این خود اشتیاق افراد به تهیه و خرید آن‌ها را با تشدید بیشتری همراه می‌سازد، اما به نظر می‌رسد که قانون فوق در مورد ساعت‌های هوشمند کمپانی اپل، یعنی اپل واچ درست نبوده و خریداران تمایل بیشتری را به محصولات پر قدمت این کمپانی از خود نشان می‌دهند.

جدیدترین گزارش منتشر شده از مرکز تحقیقات Counterpoint حکایت از آن دارد که 90 درصد از دارندگان و یا افرادی که قصد خرید ساعت‌های هوشمند کمپانی اپل را در سر دارند به انتخاب مدل بسیار قدیمی‌تر Series 1 به جای Series 3 مبادرت ورزیده و اشتیاق آن‌چنانی را به ارتقاء اپل واچ خود نشان نمی‌دهند. ظاهراً آن دسته از کاربرانی که امکاناتی نظیر ارتباط سلولی برای آن‌ها اهمیت چندانی ندارد قالب خریداران اصلی مدل Series 1 را تشکیل می‌دهند.

به نظر می‌رسد که ساعت هوشمند Series 3 کمپانی اپل با توجه به پشتیبانی خود از قابلیت اتصال LTE موفق به جذب بخشی از مصرف کنندگان به سمت و سوی خود شده و این مهم تنها در صورتی درست است که امکان فوق به عنوان یک نیاز مهم برای کاربران مطرح باشد. هنوز مشخص نیست که چرا سری 1 (Series 1) اپل واچ از محبوبیت بسیار بالایی در بین افراد برخوردار است، شاید قیمت پایین‌تر آن به عنوان یکی از دلایل موجود قابل طرح باشد.

ساعت هوشمند Series 1 اپل

کمپانی اپل در طی بیانیه‌ای اعلام کرده است که قصد معرفی ساعت هوشمند Series 4 خود در طی مراسم آیفون در هفته پیش رو را در سر دارد. بر طبق جدیدترین اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده، محصول فوق از صفحه نمایشگر بزرگ‌تری برخوردار بوده و این مهم شاید به عنوان یک ویژگی در جذب بیشتر مخاطبان بتواند مفید واقع شود، اما هنوز تا معرفی رسمی آن نمی‌توان به قاطعیت نتیجه گرفته و درباره آن اظهارنظر کرد.

منبع: Ubergizmo

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید