موبایل

عرضه اسمارت‌فون‌های سری Xiaomi 12S با قاب پشتی سیلیکونی

عرضه اسمارت‌فون‌های سری Xiaomi 12S با قاب پشتی سیلیکونی

به نظر می‌رسد که کمپانی شیائومی به آرامی در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی‌های موبایل سری Xiaomi 12S خود در طی کنفرانسی در تاریخ چهارم جولای سال جاری میلادی می‌باشد. درست است که این سری از محصولات تازه‌نفس با قابلیت‌های خود به جذب کاربران خواهند پرداخت، اما ویژگی جذابی که می‌تواند در این زمینه تأثیرگذار باشد تجهیز نمودن دستگاه به یک قاب پشتی از جنس چرم است که تاکنون در تاریخ اسمارت‌فون‌های این کمپانی بی‌سابقه می‌باشد.

اطلاعات به دست آمده نمایانگر آن هستند که متریاب قال پشتی دوام و ماندگاری تلفن همراه را با افزایش قابل توجهی همراه خواهد کرد، زیرا به آسانی قابل نظافت بوده و در مقایسه با شیشه یا پلاستیک از مقاومت بالاتری در مقابل خط و خش و کثیفی نیز برخوردار می‌باشد. کمپانی شیائومی به‌منظور بهینه‌سازی استفاده از دستگاه جنس چرم قاب پشتی را از میان مواد با حداکثر زیست سازگاری با پوست بدن انسان انتخاب کرده و با اعمال بافتی زیبا بر روی آن، تأثیر بالایی را در جلوگیری از تعریق و همچنین لیز خوردن از درون دست به ارمغان آورده است. انتظار است تا اسمارت‌فون مورد بحث به یک صفحه نمایش 6.73 اینچی از نوع LTPO AMOLED با پشتیبانی از وضوح تصویر +QHD و نرخ فرکانس 120 هرتز مجهز شده و سنسور تشخیص اثرانگشت را در زیر آن پنهان کند. از جمله دیگر مشخصات فنی می‌توان به اسپیکرهای Harman Kardon، فناوری‌های بیسیم WiFi 6E و بلوتوث 5.2، باتری 4800 میلی‌آمپری، فناوری شارژ سریع 67 واتی، تکنولوژی شارژ بیسیم 50 واتی به همراه قابلیت شارژ معکوس 10 واتی اشاره کرد.

کمپانی شیائومی در نظر دارد تا این سری از اسمارت‌فون‌های تازه‌نفس را در سه مدل Xiaomi 12S Pro ،Xiaomi 12S و Xiaomi 12S Ultra روانه بازار نماید که رده بالاترین دستگاه به پشتیبانی از چیپست Snapdragon 8 Plus Gen 1 خواهد پرداخت.

منبع: Gizmochina

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید