موبایل

عرضه گوشی موبایل Honor Play 6C در سکوت رسانه‌ای

عرضه گوشی موبایل Honor Play 6C در سکوت رسانه‌ای

اسمارت‌فون تازه‌نفس Play 6C کمپانی Honor در سکوت خبری در کشور چین عرضه شده است. این محصول یک گوشی موبایل اقتصادی 5G به شمار رفته و با ویژگی‌هایی همچون ناچ قطره‌ای، چیپست سری چهار اسنپ‌دراگون، یک دوربین پشتی و باتری غول‌پیکر در کنار فناوری شارژ سریع توسعه پیدا کرده است. در ادامه تمامی مشخصات فنی و برچسب‌های قیمتی این تلفن همراه هوشمند ذکر شده‌اند.

گوشی موبایل Play 6C از یک صفحه نمایشگر 6.517 اینچی IPS برخوردار می‌باشد که قادر به خلق تصاویر +HD با وضوح تصویر 720×1600 در نسبت ابعاد تصویر 20:9 و نرخ فرکانس 90 هرتز می‌باشد. در بطن دستگاه چیپست Snapdragon 480 5G عملیات محاسبات و پردازش‌های گرافیکی را به انجام می‌رساند. دوربین سلفی اسمارت‌فون با رزولوشن پنج مگاپیکسلی آن چنگی به دل نمی‌زند، اما وضوح تصویر دوربین پشتی به سیزده مگاپیکسل بهبود پیدا کرده و به چراغ فلاش ال‌ای‌دی نیز مجهز شده است. بستر نرم‌افزاری دستگاه متشکل از پوسته Magic UI 5.0 و سیستم‌عامل آندروید 12 می‌باشد. امنیت دستگاه به‌وسیله سنسور تشخیص اثرانگشت بر روی قاب کناری بهبود پیدا کرده است. باتری 5000 میلی‌آمپری با توان 22.5 واتی فناوری شارژ سریع با سرعت بیشتری شارژ خواهد شد. از جمله دیگر امکانات می‌توان به سیم کارت دوگانه، فناوری‌های ارتباط بیسیم 5G ،WiFi 802.11ac Bluetooth 5.1 و یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون در کنار پورت شارژ UCB-C اشاره کرد.

تلفن همراه هوشمند Play 6C کمپانی Honor در دو نسخه 6+128 و 8+128 (حافظه اصلی و حافظه داخلی) با برچسب‌های قیمتی 154 و 182 دلار در تنوع رنگی مشکی، آبی و نقره‌ای طراحی و توسعه پیدا کرده است.

منبع: Gizmochina

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید