موبایل

عرضه گوشی موبایل Realme GT Neo 3T به‌زودی

عرضه گوشی موبایل Realme GT Neo 3T به‌زودی

اسمارت‌فون GT Neo 3 در زمان عرضه خود به بازار در میان کاربران با بازخوردهای مثبتی رو به رو شد، حال به‌تازگی محصول تازه‌نفس دیگری تحت عنوان GT Neo 3T از جانب کمپانی Realme معرفی شده است که مسیری خلاف تصور را طی کرده است. اغلب مصرف‌کنندگان بر این باورند که پسوند T در عنوان این اسمارت‌فون اشاره به قدرت بیشتر آن دارد، اما واقعیت امر آن است که محصول مورد بحث در حقیقت نسخه تحلیل یافته GT Neo 3 و جایگزینی بر GT Neo 2T محسوب می‌شود. این اسمارت‌فون جدید برخلاف تحلیل‌های خود به یک پنل AMOLED مجهز شده است که در قالب یک صفحه نمایشگر 6.62 اینچی با پشتیبانی از وضوح تصویر +FHD و نرخ فرکانس 120 هرتز به تصویر کشیده شده است.

پس از عرضه گوشی موبایل GT Neo 3 کمپانی Realme به بازار، اکنون نوبت به نسخه تحلیل یافته آن تحت عنوان GT Neo 3T رسیده است تا به‌عنوان جایگزینی بر دستگاه GT Neo 2T نسل پیشین روانه قفسه فروشگاه‌ها شده و کاربرانی که از محدودیت بودجه بیشتری برخوردار می‌باشند به سمت و سوی آن جذب شوند. اسمارت‌فون تازه‌نفس معرفی شده موفق به کسب امتیازات تحسین‌برانگیزی (979 در بنچمارک تک هسته‌ای و 3047 در بنچمارک چند رشته‌ای) در نرم‌افزار Geekbench 5 شده است که نشان از کارایی مناسب و مطلوب آن دارد. گوشی موبایل Realme GT Neo 3T به چیپست اسنپ‌دراگون 870 کمپانی کوالکام مجهز شده است که در فرکانس مرجع 1.80 گیگاهرتز به فعالیت پرداخته و در مواقع لزوم با بوست آن به 3.19 گیگاهرتز کارایی فراتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. از جمله دیگر مشخصات فنی می‌توان به هشت گیگابایت حافظه اصلی و سیستم‌عامل آندروید 12 اشاره کرد. در مشخصات فنی دستگاه اشاره‌ای به پشتیبانی از مقدار ولتاژ 11 ولت و جریان 7.3 آمپر شده است که نمایانگر توان 80 وات در شارژ سریع می‌باشد. این رقم از 65 وات در نسل قبل افزایش پیدا کرده است. اسمارت‌فون تازه‌نفس Realme GT Neo 3T به یک صفحه نمایشگر 6.62 اینچی مبتنی بر پنل AMOLED مجهز شده و پشتیبانی از فرکانس 120 هرتز را در کنار وضوح تصویر +FHD نیز ارائه داده است. پیکربندی دوربین شامل یک سنسور 16 مگاپیکسلی IMX471 به‌عنوان دوربین سلفی، یک سنسور 64 مگاپیکسلی OmniVision OV64B با لنز عریض، یک سنسور 8 مگاپیکسلی IMX355 با لنز فوق عریض و یک سنسور سوم در قالب آرایه‌ای در قاب پشتی می‌باشد. دستگاه معرفی شده در نسخه‌های شش، هشت و دوازده گیگابایت حافظه اصلی LPDDR5 و 128، 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 روانه قفسه فروشگاه‌ها خواهد شد. تأمین انرژی توسط یک باتری 5000 میلی‌آمپری به انجام رسیده و اسپیکر دوگانه در کنار سنسور اثرانگشت نیز در طراحی لحاظ شده‌اند. منبع: Gizmochina

قلب تپنده گوشی موبایل GT Neo 3T کمپانی Realme را چیپست Snapdragon 870 با پشتیبانی از نرخ فرکانس مرجع 1.80 و بوست 3.19 گیگاهرتز تشکیل داده است. هشت گیگابایت حافظه اصلی ظرفیت کافی را در اغلب کاربری‌ها در اختیار کاربران قرار داده و نسخه دوازدهم سیستم‌عامل آندروید تشکیل‌دهنده بستر نرم‌افزاری آن می‌باشد. فناوری شارژ سریع برخلاف نسل قبل از 65 به 80 وات ارتقا پیدا کرده است. یک سنسور 16 مگاپیکسلی IMX471، یک سنسور 64 مگاپیکسلی OmniVision OV64B و یک سنسور 8 مگاپیکسلی IMX355 به ترتیب تشکیل‌دهنده پیکربندی آرایه دوربین‌های سلفی، اصلی و فوق عریض شده‌اند، اما یک سنسور سومی نیز بر روی قاب پشتی نصب شده است. باتری 5000 میلی‌آمپری، اسپیکر دوگانه و سنسور اسکن اثرانگشت از جمله دیگر مشخصات فنی آن می‌باشد. کمپانی ریلمی در نظر دارد تا گوشی موبایل GT Neo 3T خود را در نسخه‌های 6، 8 و 12 گیگابایت حافظه اصلی LPDDR5 و 128، 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 به بازار عرضه کند.

منبع: Gizmochina

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید