سخت‌افزار

باندل پلی‌استیشن 4 به همراه نسخه‌ای از Black Ops 4 توسط سونی عرضه شد

زمان حقیقتاً با سرعت بسیاری سپری شده و همانند برق و باد از جلوی چشم انسان می‌گذرد. این مهم با گذشت پنج سال از تاریخ عرضه کنسول پلی‌استیشن 4 کاملاً قابل درک می‌باشد. نسخه چهارم دستگاه مذکور در حالت کلی یکی از موفقیت‌آمیزترین کنسول‌های تولید شده توسط کمپانی سونی به شمار رفته و تاکنون بیش از 86.1 میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است. بر همین اساس کمپانی سونی به پاس قدردانی از کاربران خود و تجلیل از مراسم پنج سالگی محصول خود، نسخه‌ای از دستگاه کنسول پلی‌استیشن 4 را همراه با باندلی از عنوان از Call of Duty Black Ops 4 به‌تازگی منتشر کرده است.

ویژگی‌های ظاهری کنسول پلی‌استیشن 4 در این باندل، برخلاف دیگر نسخه‌های پیشتر عرضه شده تغییراتی را به خود ندیده و دستگاه پوسته و رنگ پیش‌فرض خود را همچنان حفظ کرده است. آنچه که در بسته‌بندی محصول به کاربران عرضه می‌شود نسخه‌ای از کنسول با برخورداری از حافظه‌ای برابر با 1 ترابایت می‌باشد. علاوه بر آن باندل عنوان ندای وظیفه نیز به‌صورت یک دیسک فیزیکی در کنار محصول به خریداران تقدیم می‌گردد. دستگاه موجود در بسته‌بندی از رنگی مشکلی به همراه کنترلری مشابه برخوردار بوده و ظاهری جذاب را با خود به ارمغان آورده است.

تهیه و خرید عنوان Black Ops 4 به‌صورت باندل با کنسول پلی‌استیشن 4 مزیت‌های بیشتری را به ارمغان می‌آورد، زیرا محتویات انحصاری عرضه شده همراه با بازی از انحصار زمانی کوتاه مدتی برخوردار بوده و در آینده‌ای نزدیک برای دیگر پلتفرم‌های موجود نظیر رایانه شخصی و کنسول ایکس‌باکس وان نیز عرضه می‌شوند، لذا خرید عنوان همراه با کنسول به دسترسی سریع‌تر به محتویات و DLC های موجود به مدت یک هفته منتهی می‌شود. نسخه مذکور از کنسول فوق با قیمتی معادل 279.99 دلار از تاریخ 27 ام نوامبر سال جاری میلادی قابل خرید می‌باشد.

منبع: Ubergizmo

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید