موبایل

عرضه اسمارت‌فون POCO X4 GT در بیست و سوم ژوئن 2022

عرضه اسمارت‌فون POCO X4 GT در بیست و سوم ژوئن 2022

اطلاعات کنونی نمایانگر آن هستند که اسمارت‌فون POCO X4 GT یک ریبرند از گوشی موبایل Redmi Note 11T Pro محسوب می‌شود که برای عرضه در تاریخ بیست و سوم ژوئن سال جاری میلادی در بازار جهانی برنامه‌ریزی شده است. در ادامه به آشنایی با مشخصات فنی و هرآنچه تاکنون در مورد این تلفن همراه هوشمند می‌دانیم می‌پردازیم.

طراحی و نمایشگر

اسمارت‌فون POCO X4 GT یک صفحه نمایشگر 6.6 اینچی را با پشتیبانی از پنل ال‌سی‌دی با خود به ارمغان آورده و رزولوشن 2400×1080 در کنار نرخ فرکانس 144 هرتز و روشنایی 650 نیت را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. محافظت از این مجموعه بر عهده شیشه ضد خط و خش Corning Gorilla Glass 5 گذاشته شده است در قسمت جلویی شاهد لبه‌های نازکی هستیم. تصاویر رندر گوشی موبایل اشاره به لبه‌های منحنی صفحه نمایشگر و قاب پشتی دارند. مثل همیشه، کلیدهای پاور و ولوم بر روی لبه سمت راست نصب شده و ماژول دوربین نیز سه سنسور و دو چراغ ال‌ای‌دی را در طراحی خود جای داده است.

مشخصات فنی

قلب تپنده اسمارت‌فون را چیپست Dimensity 8100 از کمپانی مدیاتک تشکیل داده و وظیفه پردازش محتویات گرافیکی برعهده پردازشگر Mali G610 MC6 گذاشته شده است. هشت گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی از جمله دیگر مشخصات فنی آن می‌باشند. تأمین توان به‌وسیله یک باتری 5080 میلی‌آمپری به انجام می‌رسد که بازیابی انرژی آن توسط فناوری شارژ سریع 67 واتی به انجام خواهد رسید. بستر نرم‌افزاری دستگاه متشکل از سیستم‌عامل آندروید 12 و پوسته MIUI 13 است.

دوربین

از آنجایی که گوشی موبایل POCO X4 GT یک ریبرند می‌باشد، بنابراین در بخش دوربین شاهد پیکربندی یکسانی با اسمارت‌فون Redmi Note 11T Pro هستیم، بنابراین انتظار یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با سنسور ISOCELL GW1 سامسونگ با اندازه پیکسل کمتر از 1.6 میکرومتر، یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو، در کنار یک سنسور دوبین 20 مگاپیکسلی سلفی را داریم.

منبع: Gizmochina

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید