موبایل

عرضه اسمارت‌فون‌های سری Hi Nova 10 هواوی در بیستم اکتبر

عرضه اسمارت‌فون‌های سری Hi Nova 10 هواوی در تاریخ بیستم اکتبر

اوایل ماه جاری میلادی، گزارش‌هایی در خصوص تصمیم کمپانی هوآوی برای عرضه سری جدیدی از گوشی‌های موبایل هوشمند در کشور چین منتشر شد، حال رونمایی رسمی حکایت از عرضه اسمارت‌فون‌های سری Hi Nova 10 در تاریخ بیستم اکتبر سال 2022 میلادی دارند.

با توجه به یادداشت‌های رسمی، این سری میزبانی از دو تلفن همراه هوشمند Hi Nova 10 و Hi Nova 10 Pro را بر عهده خواهد گرفت. باید خاطر نشان کنیم که کمپانی هوآوی پیشتر اسمارت‌فوت‌های سری Nova 10 خود را روانه بازار کرده بود، اما به دلیل محدودیت‌های واردات و تحریم‌ها، این سری از محصولات به فناوری ارتباطی 4G محدود شده‌اند، اما حال سازندگان با عرضه اسمارت‌فون‌های سری Hi Nova 10، تکنولوژی 5G را با مشخصات فنی مشابه در اختیار کاربران خود قرار داده‌اند. با توجه به جزئیات افشا شده، هر دو مدل به پشتیبانی از فناوری 5G می‌پردازند، اما فناوری شارژ سریع در نسخه استاندارد به 66 وات محدود خواهد بود (برخلاف توان 100 وات در نسخه پرو دستگاه). علاوه بر آن فروش مدل استاندارد نیز در اوایل بیست و نهم اکتبر انجام خواهد پذیرفت.

اسمارت‌فون مدل پرو کمپانی هوآوی به یک صفحه نمایشگر 6.78 اینچی OLED با پشتیبانی از وضوح تصویر 2652×1200 پیکسل و نرخ فرکانس 120 هرتز مجهز خواهد بود. از آنجایی که این سری از محصولات به فناوری 5G مجهز شده‌اند، هنوز چیپست به کار رفته در طراحی آن‌ها مشخص نیست؛ اما عدم استفاده از تراشه اسنپ‌دراگون 778 کمپانی کوالکام به دلیل محدودیت به تکنولوژی 4G قطعی است.

منبع: Gizmochina

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید