سخت‌افزار

احتمال عرضه آیفون‌های جدید اپل بدون آداپتورهای شارژ 18 وات

احتمال عرضه آیفون‌های جدید اپل بدون آداپتورهای شارژ 18 وات

جدیدترین آیفون‌های اپل از فناوری شارژ سریع یا همان Fast Charging پشتیبانی کرده و بر طبق برخی از شایعات، کمپانی نامبرده ممکن است یک دستگاه شارژر سریع را نیز در بسته‌بندی محصولات خود در اختیار کاربران قرار دهد؛ اما به نظر می‌رسد که این مهم بر طبق جدیدترین یادداشت‌های به دست آمده از آقای Ming-Chi Kuo، از سرشناس‌ترین محققان فعال در کمپانی اپل احتمالاً اتفاق نیفتاده و کمپانی اپل قصد باندل نمودن آداپتورهای شارژر سریع با آیفون‌های تازه‌نفس خود را در سر ندارد.

بر اساس گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد که کمپانی اپل همچنان به باندل نمودن شارژرهای 5 وات با آیفون‌های جدید خود مبادرت ورزیده و آداپتورهای 18 وات که پیشتر شایعه استفاده از آن‌ها مطرح شده بود در بسته‌بندی دستگاه‌های فوق قابل مشاهده نمی‌باشند. هنوز مشخص نیست که علت این تصمیم چیست، اما دلیل آن شاید به قیمت کمتر شارژرهای 5 وات در مقایسه با نمونه‌های 18 واتی و در نتیجه کاهش قیمت اولیه دستگاه‌های آیفون مربوط باشد.

استفاده از آداپتورهای شارژ 18 وات جهت تأمین بسیار سریع‌تر انرژی هنوز هم به عنوان یک گزینه مطرح می‌باشد، زیرا این مهم به‌طور پیش‌فرض تحت پشتیبانی آیفون‌های جدید قرار دارد، اما تهیه و خرید شارژرهای مربوطه به‌صورت جداگانه و پرداخت میزان مبلغ بیشتری برای آن‌ها غیرقابل اجتناب است. در صورتی که استفاده از ویژگی Fast Charging برای فردی از اهمیت زیادی برخوردار باشد، متأسفانه انتخاب دیگری در پیش روی او قرار نداشته و وی مجبور به خرید آداپتورهای شارژر گران قیمت‌تر است.

عرضه آیفون‌های جدید اپل بدون آداپتورهای شارژ 18 وات

این خبر همچنان در مرحله شایعه قرار داشته و درستی آن مورد تائید قرار نگرفته است، لذا امکان حقیقت نداشتن یادداشت منتشره و وجود آداپتورهای شارژ 18 وات در بسته‌بندی آیفون‌های جدید وجود دارد. کمپانی اپل در طی رویداد دوازدهم سپتامبر علاوه بر معرفی رسمی دستگاه‌های آیفون جدید و تازه‌نفس، از محصول AirPower خود که صفحه‌ای جهت شارژ بیسیم دستگاه‌های الکترونیکی به شمار می‌رود نیز پرده بر می‌دارد.

منبع: Ubergizmo

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید