سخت‌افزار

پیش فروش آیفون‌های جدید Xs و Xs Max توسط کمپانی اپل شروع شد

پیش فروش آیفون‌های جدید Xs و Xs Max توسط کمپانی اپل شروع شد

اوایل هفته پیش، کمپانی اپل از نسل جدید آیفون‌های خود تحت عناوین Xs و Xs Max پرده برداشت و اعلام کرد که امکان پیش خرید محصولات معرفی شده از 14 سپتامبر سال 2018 میسر شده و یک هفته پس از تاریخ فوق، دستگاه‌های پیش فروش شده برای مصرف‌کنندگان مورد ارسال قرار می‌گیرند، حال برای آن دسته از افرادی که از علاقه فراوانی به خرید پیشاپیش آیفون‌های جدید و تازه‌نفس برخوردار بوده و قصد تهیه و خرید نسخه‌ای از آن‌ها را در سر دارند، امکان پیش خرید دستگاه‌های آیفون Xs و Xs Max اکنون از طریق سایت کمپانی اپل امکان‌پذیر می‌باشد.

اگر شما نیز قصد پیش خرید نسخه‌ای از آیفون‌های Xs یا Xs Max را در سر داشته و هنوز نسبت به انجام آن دو دل هستید، بهتر است سریع‌تر نسبت به تصمیم خود اقدام کنید، زیرا به نظر می‌رسد که زمان تخمینی ارسال آیفون‌های تازه‌نفس اشاره شده به دلیل حجم انبوه تقاضا در حال افزایش می‌باشد. در حال حاضر زمان تخمینی برای ارسال آیفون‌های پیش خرید شده یک تا دو هفته پس از ثبت تقاضا می‌باشد؛ این بدان معنی است که اگر هم‌اکنون نسبت به خرید آیفون مورد نظر خود اقدام کنید، در بهترین حالت دستگاه خود را پس از تاریخ 21 سپتامبر دریافت می‌کنید. در صورتی که تلفن‌های همراه فوق نسبت به جایگزین‌های پیشین خود نظر مخاطبان بیشتری را جلب نمایند، اعداد اشاره شده همچنان با افزایش بیشتری همراه می‌شوند، بنابراین ثبت سریع‌تر تقاضا به دسترسی سریع‌تر به آیفون مورد علاقه‌یتان منتهی می‌شود.

شروع پیش فروش آیفون‌های Xs و Xs Max

تاریخ ارسال آیفون خریداری شده با توجه به ویژگی‌هایی نظیر مدل، اندازه حافظه داخلی، رنگ و شرکت سرویس‌دهنده مخابراتی متفاوت بوده و با درصد فراوانی تابع محصولی می‌باشد که قصد خریداری کردن آن را در سر دارید. اما آن دسته از افرادی که قصد تهیه و خرید نسخه SIM Free آیفونی را در سر دارند (نسخه بین‌المللی آزاد جهت استفاده توسط سیم کارت‌های تمامی شرکت‌های مخابراتی)، به نظر می‌رسد که دسترسی به محصول خریداری شده در تاریخ 21 سپتامبر امکان‌پذیر می‌باشد، اما پرداخت کامل هزینه دستگاه جهت تحقق این امر ضروری به شمار می‌رود.

منبع: Ubergizmo

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید