موبایل

سرانجام پوسته Realme UI 3.0 برای گوشی موبایل Realme 9 5G عرضه شد

سرانجام پوسته Realme UI 3.0 برای گوشی موبایل Realme 9 5G عرضه شد

کمپانی Realme پیشتر در ماه جولای فرآیند تست و آزمایش نسخه بتای پوسته Realme UI 3.0 را برای گوشی موبایل Realme 9 5G آغاز کرده و اکنون سرانجام به انتشار نسخه پایدار آن بر پایه سیستم‌عامل آندروید 12 برای کاربران عادی و استفاده عمومی پرداخته است. این به‌روزرسانی مانند گذشته به‌صورت مقطعی عرضه شده و لذا برخی از مصرف‌کنندگان ممکن است لازم باشد تا مدت زمان بیشتری را برای دسترسی به آن صبر کنند. به‌روزرسانی به این پوسته نیازمند نصب نسخه فریمور RMX3388_11.A.06/RMX3388_11.A.07 می‌باشد.

پوسته جدید Realme UI 3.0 جان تازه‌ای را به رابط کاربری اسمارت‌فون Realme 9 5G با طراحی جدید خود بخشیده و بهبود کارایی و راندمان را نیز در بین مشخصات خود قرار داده است. اضافه شدن گزینه‌های جدید به نرم‌افزار دوربین، بهبود روانی گیمینگ و همچنین کاهش میزان انرژی مصرفی از جمله دیگر مزیت‌های آن به شمار می‌روند. لازم به ذکر است که کمپانی ریلمی موارد زیر را به عنوان مشکلات معمول پس از به‌روزرسانی مطرح کرده است:

  • احتمال بیشتر به طول انجامیدن فرآیند بوت دستگاه برای اولین بار پس از آپدیت، به‌خصوص اگر برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های سوم شخص زیادی نیز بر روی گوشی موبایل نصب باشند.
  • اجرای برخی از عملکردها نظیر تطبیق اپلیکیشن‌ها، بهینه‌سازی پس‌زمینه و اسکن امنیتی به‌منظور بهبود راندمان سیستم و حذف خطرات ایمنی بالقوه، بنابراین منابع سخت‌افزاری بیشتری از سی‌پی‌یو، حافظه اصلی و … اشغال شده و مشاهده افزایش مصرف انرژی و هنگ‌های لحظه‌ای محتمل است.

منبع: Gizmochina

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید