تکنولوژی, تکنولوژی, سایر تکنولوژی‌ها, سخت‌افزار, سخت‌افزار, معرفی, مقالات, موبایل, نرم‌افزار, نقد و بررسی

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit

ساعت amazfit نمونه ای قدرتمند و غرورآفرین برای شیائومی است. اگر تاکنون نمی‌دانستید که شیائومی هم ساعت‌های هوشمند می‌سازد، من شما را سرزنش نمی‌کند. تنها چند ماهی است که این تولیدکننده چینی وارد بازار ساعت‌های هوشمند شده است. اگرچه انگیزه این حرکت آن‌ها مشخص نیست، اما بازار تجهیزات پوشیدنی روز به روز در حال رشد و نمو است.با موبایل هور همراه باشید تا در ادامه به معرفی ساعت هوشمند شیائومی Amazfit بپردازیم.

معرفی ساعت amazfit شیائومی

اگر بخواهیم صادقانه در این مورد صحبت کنیم، باید گفت که ساعت‌های هوشمند امروزی در بازار بسیار گران قیمت هستند و همین مسئله باعث می‌شود که خرید آن برای بسیاری از کاربران دشوار باشد. اما شیائومی با آوردن یک ساعت مچی هوشمند، که فقط ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان (۱۰۰ دلار) قیمت دارد، موفقیت بزرگی را در این زمینه کسب کرده است.این محصول با نام شیائومی Amazfit در بازار عرضه شده است و می‌تواند برای کسانی که به‌دنبال جایگزین ارزان قیمت‌تر برای ساعت هوشمند سامسونگ Gear S2 هستند، بسیار ایده‌آل باشد.

شیائومی Amazfit: طراحی و کیفیت ساخت

 ساعت هوشمند شیائومی Amazfit

شیائومی Amazfit از طراحی منحصربه‌فردی برخوردار است، که چنین موردی در ساعت‌های هوشمند دیگر مشاهده نمی‌شود. اگرچه این محصول از یک صفحه لمسی گرد استفاده می‌کند، اما لبه‌های شارپ نیستند؛ در عوض، از یک طراحی گرد بهره می‌برند. بدنه‌ی کلی این محصولی از سیمان Zirconia ساخته شده است و به‌همین دلیل مقاومت بالایی در برابر خراش دارد.این دستگاه از یک صفحه نمایش ۱.۳۴ اینچی با رزولوشن ۳۰۰ در ۳۰۰ پیکسل بهره می‌برد. صفحه نمایش آن شارپ است و رنگ‌های تولیدی، پویایی بالایی دارند، که باعث می‌شود در هر شرایطی در طول روز، قابل رویت باشد.

جعبه‌ی ساعت از یک دکمه‌ی کوچک و فیزیکی در لبه‌ی سمت راست و بالا تشکیل شده است که باید هنگام خارج کردن گوشی از حالت خواب، آن را فشار دهید. این یکی از مواردی است که احتمالا بسیاری از کاربران طرفدارانش نخواهند بود. این دکمه بسیار ناخوشایند است و به‌احتمال زیاد باید بیش از یک‌بار برای کار کردن آن فشار دهید.همان‌طور که در ساعت هوشمند Mi Band 2 هم مشاهده کرده‌ بودیم، یک سنسور نوری ضربان قلب در قسمت انتهایی دستگاه قرار گرفته است.با حرکت به بخش‌های داخلی ساعت هوشمند شیائومی amazfit، یک پردازنده دو هسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتزی می‌بینیم که همراه با ۵۱۲ مگابایت حافظه‌ی رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است.

احتمالا جالب است بدانید که این محصول از هیچ درگاه پورتی برای شارژ برخوردار نیست و تا مدت زمان زیادی شما را در شوک فرو خواهد برد.شیائومی با این کار یک بازی عجیب راه انداخت و در نهایت هم شارژر مغناطیسی این ساعت را معرفی کرده است تا بتواند از فضای ایجاد شده توسط نبود پورت شارژ، برای قرار دادن ویژگی‌های بیشتر استفاده کند.این ساعت هوشمند همراه با مچ بند دو رنگ متشکل از نارنجی و سیاه ارائه شده است که گفته می‌شود، از ماندگاری و مقاومت بسیار بالایی در برابر عرق برخوردار است. با این حال، اگر می‌خواهید بند جدیدی را به ساعت هوشمند خود متصل کنید، می‌توانید به‌راحتی این کار را انجام داده و بند داخلی آن را جدا کنید. بدین ترتیب توانایی انداختن یک بند مچی ۲۲ میلی متری دلخواه را خواهید داشت.

ساعت amazfit: نرم‌افزار

تنظیم این ساعت هوشمند برای اولین بار بسیار ساده خواهد بود. همه‌ی کاربران باید اپلیکیشنی به‌نام Amazfit Pace را روی گوشی‌های اندرویدی دانلود و نصب کرده و سپس با وارد شدن به حساب کاربری خود، ساعت هوشمند را پیکربندی کنند. با این کار شما آماده‌ی شروع کار با دستگاه خواهید بود.شایان ذکر است که رابط کاربری این برنامه بسیار عالی است و تجربه روان‌تری طی کار با آن خواهید داشت. شما حتی به‌راحتی می‌توانید واسط کاربری موردنظر را تغییر داده و ترتیب تنظیمات ویجت را تنظیم کنید. تنظیمات نوتیفیکیشن دستگاه نیز بدین ترتیب امکان پذیر خواهد بود.ساعت هوشمند همراه با برنامه Mi-Fit عرضه شده است که به‌صورت پیش فرض روی ساعت پیش نصب شده است. این برنامه امکان اتصال ساعت هوشمند به گوشی اندرویدی شما را فراهم می‌کند.

ساعت amazfit: نظارت بر ضربان قلب و ردیابی حرکت

ساعت amazfit از سنسور PPG استفاده می‌کند که روی بدنه پشتی آن قرار گرفته است و برای کنترل ضربان قلب شما کاربرد دارد. این سنسور در تست‌های ما عالی عمل کرده است و نتایج آن در حد و اندازه‌های Apple Watch درخشان است. تلاش‌هایی که شیائومی در زمینه تهیه یک الگوریتم عالی برای ضبط و ثبت دقیق اطلاعات کرده است، جواب داده و نتیجه‌ی کار گویا ارزش تمام این تلاش‌ها را داشته است.بدون شک می‌توان بهترین ویژگی این ساعت هوشمند را ردیابی حرکت دانست. شیائومی با کمک GPS و GLONASS توانسته است که مسافت، ارتفاع، سرعت، کادنس و بسیاری از داده‌های مهم دیگر را که برای تمرین روزانه بدنسازی شما ضروری است را ردیابی و ثبت کند.

ساعت amazfit: موسیقی

همان‌طور که قبلا هم اشاره کرده بودیم، ساعت amazfit مجهز به ۴ گیگابایت حافظه داخلی است که البته تنها ۲.۴ گیگابایت آن قابل استفاده خواهد بود. از این حافظه می‌توانید برای ذخیره‌سازی بهترین آهنگ‌های خود استفاده کنید. اگرچه این دستگاه از جک هدفون ۳.۵ میلی متری برخوردار نیست، اما می‌توانید از یک هدفون بلوتوث دار برای گوش دادن به آن‌ها استفاده کنید.

ساعت amazfit: قابلیت‌های پرداخت

ساعت amazfit شیائومی از خدمات پرداخت Alipay پشتیبانی می‌کند، که می‌تواند برای پیگیری عملیات پرداخت در فروشگاه‌ها، سوپرمارکت‌ها و انواع دیگر مورد استفاده قرار گیرد. این ویژگی برای کاربران بسیار مفید خواهد بود و دیگر لازم نیست که پروسه دشوار و زمان‌بر خارج کردن کارت بانکی از کیف پول و استفاده از آن برای پرداخت از طریق پیشخوان و کارت خوان را طی کنند. به‌لطف وجود این قابلیت شیائومی، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که یک اسکن ساده برای کلیه پرداخت‌ها انجام دهید.

ساعت amazfit: باتری

ساعت amazfit از یک باتری ۲۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که نوید امکانات زیادی را به خریداران می‌دهد. برای مثال این باتری برای یک سفر ۵ روزه مناسب است و حدود ۳۵ ساعت هم می‌تواند به‌صورت مدام هنگامی که GPS روشن است، دوام پیدا کند. مدت زمان شارژ کامل آن هم در حدود ۳ ساعت در نظر گرفته شده است.

جمع‌بندی مشخصات فنی ساعت amazfit شیائومی

 ساعت هوشمند شیائومی Amazfit

صفحه نمایش: ۱.۳۴ اینچی،عملکرد: پردازنده دوهسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتزی،باتری: ۲۰۰ میلی آمپر ساعت،حافظه رام: ۴ گیگابایت،حافظه‌ی رم: ۵۱۲ مگابایت،قابلیت‌های اتصال: GPS، Glonass و بلوتوث.نقاط قوت: پشتیبانی از دوستگاه‌های اندروید و iOS، مقرون به صرفه،ارزش خرید بسیار بالا، سیستم نظارت بر ضربان قلب، سیستم ردیابی حرکت ،پشتیبانی از خدمات پرداخت Airpay، ماندگاری بالای باتری.نقاط ضعف: اتصال به تنها یک دستگاه به‌صورت همزمان

شیائومی Amazfit: قیمت

با نگاهی به سطح اینترنت و بررسی قیمت‌های خرده فروشی‌های آنلاین، متوجه شدیم که ارزان ترین قیمت دستگاه ۱ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان (۱۱۹.۸۹ دلار) تعیین شده است. البته چنین روندی احتمالا در بازار ایران کمی متفاوت است و می‌توانید در وبسایت‌های معتبر در این رابطه مطلع شوید.

چرا باید ساعت هوشمند شیائومی Amazfit را خریداری کنیم؟

اگر شما هم یکی از افرادی هستید که علاقه زیادی به ساعت هوشمند دارید، اما نمی‌توانید هزینه‌ی زیادی که برای خرید این چنین دستگاه‌هایی در بازار ارائه می‌شود را بپردازید، یقینا ساعت amazfit شیائومی انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این محصول تقریبا تمامی ویژگی‌های یک ساعت هوشمند ممتار را دارا است و با قیمتی نزدیک به ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان (۱۲۰ دلار) در اختیار شما قرار می‌گیرد.اگر تصمیم جدی به شروع فعالیت‌های بدن‌سازی خود گرفته‌اید، با تهیه این ساعت هوشمند می‌توانید تمامی جلسات تمرینی خود را کنترل کرده و روند فعالیتی خود را بهبود بخشید. در حال حاضر، شیائومی Amazfit همراه با تخفیف در فروشگاه آمازون ارائه می‌شود، که با توجه به ویژگی‌های مطرح شده برای دستگاه، بسیار مناسب است.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید