سخت‌افزار

آیا کمپانی LG از تلفن همراه تاشوی خود در نمایشگاه CES 2019 رونمایی می‌کند؟

آیا کمپانی LG از تلفن همراه تاشوی خود در نمایشگاه CES 2019 رونمایی می‌کند؟

بهتر است تا نام LG را نیز به فهرست کمپانی‌های در صف انتظار جهت عرضه تلفن‌های همراه تاشو در آینده‌ای نزدیک اضافه کنیم. کمپانی سامسونگ مدت زمان بسیاری است که در حال کار بر روی چنین دستگاهی بوده و بر طبق گمانه‌زنی‌های مختلف، انتظار می‌رود تا معرفی رسمی از آن را در طی مراسم رسمی خود در نمایشگاه CES سال 2019 میلادی به انجام برساند. کمپانی هواوی نیز قصد اجرای رویه‌ای مشابه را در سر دارد، حال نوبت به کمپانی LG رسیده است تا با معرفی تلفن همراهی هوشمند در طراحی تاشو، ورود خود به این حوزه را به‌صورت رسمی اعلام دارد.

نمایشگاه محصولات الکترونیکی (Consumer Electronics Show یا به اختصار CES) رویدادی سالانه در لاس وگاس به شمار می‌رود که در طی روند آن، تعداد بی‌شماری از محصولات و فناوری‌های مختلف معرفی و در معرض دید عموم قرار می‌گیرند. نمایشگاه فوق در نگاه کلی فرصتی کاملاً ایده‌آل برای LG جهت پرده برداری از دستگاه منحصر به فرد خود تلقی می‌شود. انتظار می‌رود که کمپانی فوق تلفن همراه تاشو جدید خود را ژانویه سال آینده میلادی و در طی نمایشگاه CES 2019 معرفی نماید.

گزارش اشاره شده پیرامون دستگاه جدید کمپانی LG از جانب فردی به نام Evan Blass از شبکه اجتماعی توییتر نشأت می‌گیرد که بر طبق گفته بسیاری در این زمینه و همچنین موارد مرتبط از اطلاعات بالایی برخوردار می‌باشد. وی امروز در طی توییتی در حساب کاربری خود اعلام داشته است که کمپانی LG به دنبال رونمایی از تلفن همراه هوشمند تاشوی خود در نمایشگاه CES سال آینده میلادی می‌باشد.

تلفن همراه تاشو کمپانی LG

متأسفانه اطلاعات بیشتری در خصوص تلفن همراه تاشوی کمپانی LG در این مقطع زمانی هنوز منتشر نشده است، لذا جزئیات مربوط به دستگاه نظیر قیمت نهایی، مشخصات فنی، طراحی ظاهری و … آن همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. علاوه بر آن تاریخ عرضه رسمی محصول مذکور نیز هنوز مشخص نمی‌باشد.

منبع: Ubergizmo

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید