سخت‌افزار

کمپانی ال‌جی از تلفن همراه G7 One بر پایه سیستم‌عامل آندروید One پرده برداشت

lg g7

کمپانی ال‌جی در جدیدترین اقدام خود از تلفن همراه هوشمند G7 One بر پایه سیستم‌عامل آندروید One (نسخه اولیه و استوک سیستم‌عامل آندروید و توسعه یافته از جانب گوگل بدون دست‌کاری توسط کمپانی سازنده تلفن همراه) پرده برداشت. دستگاه جدید معرفی شده با برخورداری از ویژگی‌هایی همچون پردازنده مرکزی اسنپ‌دراگون 835 و نمایشگری به ابعاد 6.1 اینچ بر طبق استانداردهای برنامه کمپانی گوگل محصولی پیشرفته به شمار می‌رود. صفحه‌نمایش تلفن همراه G7 One با پشتیبانی از وضوح تصویر 1440 پیکسل تصاویری کاملاً صاف و فوق شفاف را برای مصرف‌کنندگان خود به نمایش در می‌آورد. علاوه بر آن پشتیبانی از اسپیکرهای Boombox و درگاه هدفون همراه با تراشه تبدیل سیگنال دیجیتال به آنالوگ که نظیر آن در پرچم‌داران اخیراً منتشر شده نیز قابل مشاهده است از جمله دیگر ویژگی‌های محصول نامبرده محسوب می‌شوند.

تلفن همراه G7 One برخلاف همتایان خود از پیکربندی دوگانه در بخش دوربین بهره نبرده و تنها یک سنسور 16 مگاپیکسلی با دیافراگم 1.6 را به‌عنوان دوربین اصلی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 1.9 را به‌عنوان دوربین سلفی در ساختار خود جای داده است. علاوه بر آن میزان فضای ذخیره‌ساز دستگاه نیز به 4 گیگابایت حافظه اصلی (رم) و 32 گیگابایت حافظه داخلی محدود شده است، اما خوشبختانه امکان ارتقاء آن با استفاده از درگاه microSD امکان‌پذیر می‌باشد. میزان انرژی مورد نیاز تمامی ویژگی‌های اشاره شده با استفاده از یک باتری 3 هزار میلی‌آمپری تأمین می‌گردد.

کمپانی ال‌جی بیان داشته است که دستگاه تلفن همراه G7 One با قیمتی “استثنایی” مورد عرضه قرار می‌گیرد، اما مبلغ آن هنوز به‌صورت قطعی مشخص نشده است. بدون شک خرید تلفن همراهی با برند ال‌جی، اما سیستم‌عامل استوک آندروید و بدون دست‌کاری توسط کمپانی سازنده انتخاب ایده آل و جالب توجهی برای برخی به شمار می‌رود.

تلفن همراه LG G7 One

علاوه بر تلفن همراه G7 One، کمپانی ال‌جی از دستگاه دیگری تحت عنوان G7 Fit نیز پرده برداشته است. محصول فوق اگرچه در بخش امکانات مطابق با همتای خود می‌باشد، اما پشتیبانی از پردازنده مرکزی اسنپ‌دراگون 821، حسگرهای دوربین با تعداد پیکسل‌های کمتر و سیستم‌عامل شخصی‌سازی شده به‌عنوان عاملی در کاهش قیمت آن تأثیر گذاشته‌اند. دستگاه‌های تلفن همراه معرفی شده در طی نمایشگاه IFA سال جاری در شهر برلین، پایتخت کشور آلمان مورد نمایش عمومی قرار می‌گیرند.

منبع: The Verge

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید