سخت‌افزار

تاریخ عرضه رسمی تلفن همراه OnePlus 6T یک روز به جلو افتاد!

درست مدت زمانی کوتاهی پس از تائید رسمی کمپانی اپل مبنی بر میزبانی رویدادی در تاریخ سی‌ام اکتبر سال جاری میلادی، کمپانی OnePlus نیز در طی بیانیه‌ای اعلام داشت که تاریخ عرضه محصول OnePlus 6T خود را با تغییراتی همراه ساخته است. مراسم کمپانی اپل با احتمال فراوانی حول محور معرفی آیپدهای جدید برگزار می‌شود، اما این مهم کاملاً غیرقابل انکار است که هر محصولی که اپل در آن تاریخ معرفی کند، در مدت زمان کوتاهی به تیتر یک روزنامه‌ها و رسانه‌های دیجیتال دنیا تبدیل شده و وب‌سایت‌های خبری فناوری را تحت قبضه خود در می‌آورد. کمپانی OnePlus به دنبال قرار گرفتن تلفن همراه پرچم‌دار خود در زیر سایه خبری محصولات دیگر نیست، لذا تصمیم به تغییر تاریخ عرضه تلفن همراه OnePlus 6T خود گرفته است که تا حدودی نیز عقلانی به شمار می‌رود.

پیشتر انتظار می‌رفت تا کمپانی OnePlus در تاریخ سی‌ام اکتبر سال جاری به‌صورت رسمی تلفن همراه پرچم‌دار آینده خود را مورد معرفی عمومی قرار دهد، اما از آنجایی که اپل به دنبال برگزاری رویداد خود در تاریخ سی‌ام اکتبر می‌باشد، لذا کمپانی مذکور نیز تصمیم به تغییر تاریخ معرفی محصول خود به 29 ام اکتبر، یعنی یک روز قبل‌تر گرفته است. کمپانی OnePlus در پاسخ به توجیه تصمیم خود در خصوص تغییر تاریخ عرضه رسمی محصول اشاره شده گفته است:

“ما میدانیم که کل صنایع و رسانه‌های مختلف نفس‌های خود را حبس کرده و در انتظار رویداد کمپانی اپل به سر می‌برند. بنابراین پس از بررسی‌ها و انعکاسات عمیق فراوان، ما تصمیم گرفتیم تا تاریخ رویداد عرضه تلفن همراه OnePlus 6T در نیویورک را یک روز به جلو بیندازیم.”

تلفن همراه OnePlus 6T

کمپانی OnePlus اظهار داشته که به جبران تمامی ضررهای وارده در نتیجه تغییر تاریخ عرضه پرچم‌دار خود می‌پردازد. آن دسته از افرادی که هم‌اکنون بلیط مراسم را خریداری کرده و قادر به مراجعه در تاریخ 29 ام اکتبر نمی‌باشند می‌توانند میزان مبلغ پرداختی خود را به‌صورت کامل باز دریافت نمایند.

منبع: Ubergizmo

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید