موبایل

تصاویر زنده گوشی موبایل Xiaomi CIVI 2 منتشر شد

تصاویر زنده گوشی موبایل Xiaomi CIVI 2 منتشر شد

کمپانی شیائومی در حال آماده شدن برای رونمایی از جایگزین گوشی موبایل Xiaomi CIVI خود می‌باشد. این اسمارت‌فون تازه‌نفس که Xiaomi CIVI 2 نام گرفته است در تاریخ بیست و هفتم سپتامبر سال جاری میلادی در کشور چین عرضه شده و گزارش‌های اخیر نمایانگر آن هستند که ممکن است با نام دیگری نیز در بازار جهانی روانه قفسه فروشگاه‌ها شود. به تازگی و پیش از عرضه رسمی دستگاه به بازار، تصاویری از آن در سطح اینترنت منتشر شده‌اند.

اسمارت‌فون تازه‌نفس Xiaomi CIVI 2 به یک پنل دارای الگویی منحصر به فرد در قسمت پشتی خود مجهز شده و جزیره دوربین نیز سه سنسور به همراه فلاش دوربین را در ساختار خود جای داده است. در قسمت جلویی شاهد یک ناچ کپسولی شکل، مشابه با آنچه در طراحی اسمارت‌های سری آیفون 14 پرو شاهد آن هستیم قرار گرفته است. علاوه بر آن پشتیبانی از سنسور تشخیص اثرانگشت به‌صورت مدفون در صفحه نمایشگر نیز با توجه به تصاویر منتشره تائید شده است. انتظار است تا اسمارت‌فون مورد بحث به یک صفحه نمایشگر 6.56 اینچی با پنل OLED، وضوح تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ فرکانس 120 هرتز مجهز شده و پیکربندی مشخصات فنی چیپست Snapdragon 7 Gen 1، حداکثر 12 گیگابایت حافظه اصلی LPDDR5 و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 را در کنار باتری 4500 میلی‌آمپری و شارژ سریع 67 واتی به ارمغان آورد.

احتمال قرارگیری دو سنسور 32 مگاپیکسلی دوربین در قسمت جلویی و پیکربندی سنسورهای 50 مگاپیکسلی (دوربین اصلی به همراه OIS)، 8 مگاپیکسلی (لنز فوق عریض) و 2 مگاپیکسلی (ماکرو) در قسمت پشتی نیز وجود دارد. پشتیبانی از سیستم‌عامل آندروید 12 و پوسته MIUI 13 در لحظه خروج دستگاه که از ضخامت 7.23 میلی‌متر و سنگینی وزن 171 گرم برخوردار است از بسته‌بندی نیز تائید شده است.

منبع: Gizmochina

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید