دسته‌بندی نشده

تبلت Pad 5 Pro 12.4 اینچ، تازه‌نفسی دیگر از کمپانی شیائومی

تبلت Pad 5 Pro 12.4 اینچ، تازه‌نفسی دیگر از کمپانی شیائومی

اگر در آسیاب شایعات کمی به عقب حرکت کنیم، شاهد تبلتی تحت عنوان Redmi Pad 5G از شیائومی هستیم، اما اخبار جدید حکایت از آن دارند که این کمپانی در حال کار بر روی تبلتی تازه‌نفس با شماره مدل 22081281AC می‌باشد که قصد معرفی از آن با عنوان Xiaomi Pad 5 Pro 12.4 را دارد که در حقیقت همان محصول پیشتر مشاهده شده در شایعات است. این تبلت تاکنون در وب‌سایت‌های تأییدیه C3 و CMIIT خودی نشان داده است، اما اطلاعات به دست آمده از دیتابیس Geekbench جزئیات فراتری از چیپست، حافظه رم و سیستم‌عامل را ارائه داده‌اند.

اطلاعات به دست آمده حکایت از آن دارند که تبلت مورد بحث به یک پردازنده هشت هسته‌ای مجهز شده است که پیکربندی آن در قالب یک هسته بزرگ با فرکانس 3.19 گیگاهرتز، سه هسته متوسط با فرکانس 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته کوچک با فرکانس 1.8 گیگاهرتز تقسیم‌بندی شده است. با وجود اینکه مدل چیپست هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما وجود پردازشگر گرافیکی مجتمع Adreno 650 به نوعی اسنپ‌دراگون 870 بودن آن را تائید کرده است. این چیپست در کنار هشت گیگابایت حافظه اصلی قرار گرفته و با سیستم‌عامل آندروید 12 به فعالیت پرداخته است، بنابراین این احتمال وجود دارد که تبلت Xiaomi Pad 5 Pro 12.4 با پوسته MIUI 13 روانه قفسه فروشگاه‌ها شود.

از آنجایی که این تبلت در دیتابیس Geekbench مشاهده شده است، در بنچمارک تک هسته‌ای و چند رشته‌ای به ترتیب موفق به کسب امتیازهای 986 و 3117 در نسخه پنجم نرم‌افزار شده است. اگر این گزارش از صحت و درستی برخوردار باشد، می‌توانیم شاهد عرضه آن به بازار کشور چین در تاریخ یازدهم آگوست سال جاری میلادی باشیم.

منبع: Gizmochina

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید