موبایل

بنچمارک Geekbench 5 اسمارت‌فون ROG Phone 6 Ultimate ایسوس فاش شد

بنچمارک Geekbench 5 اسمارت‌فون ROG Phone 6 Ultimate ایسوس فاش شد

رخ‌نمایی اسمارت‌فون‌های سری ROG Phone 6 ایسوس در دیتابیس‌های TENAA و Geekbench نمایانگر آمادگی این کمپانی برای عرضه محصولات تازه‌نفس خود در تاریخ پنجم جولای بوده و با نزدیک شدن به تاریخ مربوطه، شاهد فاش شدن مشخصات فنی و تصویری از تلفن‌های همراه قدرتمند فوق هستیم.

مطابق با الگوی تلفن‌های همراه پرچم‌دار عرضه شده از جانب دیگر سازندگان، قاب تپنده اسمارت‌فون‌های مورد بحث را نیز چیپست Snapdragon 8 Plus Gen 1 تشکیل داده است. پردازنده به کار رفته در طراحی دستگاه متشکل از هشت هسته فیزیکی می‌باشد که هسته‌های بزرگ آن در فرکانس 3.19 گیگاهرتز به فعالیت پرداخته و هسته‌های کوچک سرعت کلاک را به 2.02 گیگاهرتز کاهش داده‌اند.  زیرسیستم حافظه اصلی گوشی موبایل متشکل از 18 گیگابایت حافظه اصلی بوده و پاسخ‌گویی به بستر نرم‌افزاری آن را نیز سیستم‌عامل آندروید 12 برعهده گرفته است.

پرچم‌دار این سری که با عنوان ROG Phone 6 Ultimate شناخته می‌شود موفق شده است تا در بنچمارک Geekbench 5 به ترتیب امتیازهای 1317 و 4204 را در تست‌های تک هسته‌ای و چند رشته‌ای از آن خود بکند، بنابراین با یک محصول حقیقتاً گیمینگ با قدرتی عظیم درزمینهٔ اجرای بازی‌های کامپیوتری طرف هستیم.

منبع: Gizmochina

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید