سخت‌افزار

بازگشت غرور آفرین کمپانی لکسار (Lexar) به دنیای حافظه‌های فلش

پیشتر در سال 2017، خبر انزوای کمپانی لکسار (Lexar)، یکی از قدرتمندترین فعالان موجود در عرصه طراحی و تولید حافظه‌های ذخیره‌ساز اطلاعات و توقف عملیات فروش محصولات به مدت یک سال جهان را به خلسه‌ای تقریباً عظیم فرو برد. اما بر طبق بیانه‌ای منتشره از سوی رسانه CameraJabber در اواسط هفته گذشته، کمپانی مذکور مجدداً به عرصه رقابت بازگشته و با آمادگی کامل در انتظار توسعه و فروش حافظه‌های ذخیره‌ساز فلش خود به‌صورت جهانی تا پیش از اتمام پاییز سال جاری میلادی می‌باشد.

آقای Huabo Cai، مدیر عامل کمپانی لکسار با انتشار بیانه‌ای رسمی در این خصوص فرموده‌اند:

“من بسیار مفتخرم تا معرفی دوباره برند لکسار را به‌تمامی مشتریان خود در سرتاسر جهان تبریک گویم؛ کمپانی ما بستری پویا، برخوردار از توانایی‌های برتر در زمینه تحقیق و توسعه محصولات و کوله باری از درک و فهم از نیازمندی‌های مشتریان خود را در اختیار دارد. در آن واحد ما مطمئن هستیم که می‌توانیم کسب و کار کمپانی لکسار را با موفقیت به دیگر بازارهای جهانی نیز گسترش دهیم.”

بیانه فوق اولین خبر منتشره پیرامون کمپانی لکسار از زمان جذب آن توسط شرکت مادر جدیدی تحت عنوان Longsys می‌باشد، پس از آنکه کمپانی میکرون برند منتسب به طراحی و توسعه تراشه‌های ذخیره‌ساز دائمی اطلاعات خود را در ژوئن سال 2017 با تعطیلی همراه ساخت. در حال حاضر هیچ‌گونه جزئیات واضح و آشکاری در خصوص ایجاد تغییرات در خط تولید کمپانی لکسار که گستره وسیعی از انواع و اقسام محصولات مختلف نظیر کارت‌های حافظه، دیسک‌های جامد، فلش مموری‌های یو‌اس‌بی و … را شامل می‌شده است در دست نیست.

انزوای کمپانی لکسار و توقف چرخه تولید محصولاتی آن به مدت یک سال تأثیرات بسیاری را در ناشناخته بودن برند، نه تنها به‌صورت جهانی، بلکه در کشور ایران نیز به خود اختصاص داده است، اما به نظر می‌رسد که بازگشت مجدد و غرورآفرین کمپانی مذکور به صنعت طراحی و ساخت تراشه‌های ذخیره‌ساز اطلاعات در پاک‌سازی این مهم و کسب دوباره اعتبار در مدت زمانی کوتاه مثمرالثمر واقع شود.

منبع: The Verge

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید