موبایل

احتمال پشتیبانی اسمارت‌فون Xiaomi 13 از وضوح تصویر 1.5K

احتمال پشتیبانی اسمارت‌فون Xiaomi 13 از وضوح تصویر 1.5K

باورها بر این است که گوشی‌های موبایل سری Xiaomi 13 به عنوان پرچم‌داران نسل آینده کمپانی شیائومی روانه بازار خواهند شد. اگرچه این نسل دربردارنده چندین مدل مختلف است، اما این احتمال وجود دارد که این سازنده به رونمایی از اسمارت‌فون‌های Xiaomi 13 و Xiaomi 13 Pro خود در نوامبر 2022 میلادی بپردازد.

شایعات موجود پیرامون اسمارت‌فون Xiaomi 13 از طراحی فشرده و کامپکت حکایت دارند که صفحه نمایشگر آن در مقایسه با مدل Xiaomi 12 از نسل قبل کمی افزایش اندازه را به خود دیده است. انتظار است تا این تلفن همراه هوشمند با صفحه نمایشگر 6.36 اینچی OLED طراحی و با حاشیه‌های باریک روانه قفسه فروشگاه‌ها شود. خبرچین منتشرکننده شایعات در بخش دیگری از گزارش خود ادعا کرده است که داده‌های فنی این گوشی موبایل اشاره به پشتیبانی آن از وضوح تصویر +Full HD دارند. وی اظهار داشته است که اسمارت‌فون مورد بحث ممکن است به وضوح تصویر 1K و یا 1.5K مجهز شود.

تلفن همراه هوشمند مورد بحث کمپانی شیائومی به چیپست Snapdragon 8 Gen 2 مجهز شده و انتظار است تا پیکربندی دوگانه دوربین 50 + 50 مگاپیکسلی را بر روی قاب پشتی خود به ارمغان آورد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری آن در دسترس نیست، اما اطلاعات کنونی حکایت از یک باتری تک سلول با پشتیبانی از فناوری‌های شارژ سریع 100 واتی و بیسیم 50 واتی دارند.

منبع: Gizmochina

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید