موبایل

احتمال عرضه جهانی گوشی‌های موبایل 12T و 12T Pro شیائومی در چهارم اکتبر

احتمال عرضه جهانی گوشی‌های موبایل 12T و 12T Pro شیائومی در چهارم اکتبر

اسمارت‌فون‌های 12T و 12T Pro کمپانی شیائومی مدت زمانی است که در سرتیتر خبرهای رسانه‌های جهان قرار داشته و در انتظار رونمایی رسمی از آنها از جانب سازندگان می‌باشیم؛ اما شایعه‌ای که به تازگی درز پیدا کرده است حکایت از عرضه گوشی‌های موبایل تازه‌نفس در هفته اول ماه اکتبر دارند. در این راست خبرچین معروف Abhishek Yardav اقدام به انتشار تصویری در حساب کاربری توییتر خود نموده است که به نظر می‌رسد پست معرفی یک رویداد می‌باشد. این تصویر نمایانگر آن است که کمپانی شیائومی به برنامه‌ریزی رویدادی در تاریخ چهارم اکتبر پرداخته است. اگرچه به محصولاتی که قرار است تا در طی رویداد رونمایی شوند اشاره‌ای نشده است، وی ادعا کرده است که به احتمال زیاد شاهد معرفی اسمارت‌فون‌های 12T و 12T Pro خواهیم بود.

گزارش‌های کنونی اشاره به آن دارند که تلفن همراه هوشمند 12T کمپانی شیائومی در دو مدل 128+8 و 256+8 (حافظه اصلی و حافظه داخلی) به فروش خواهند رسید. این پیکربندی در گوشی موبایل 12T Pro به 256+8 و 256+12 تغییر پیدا کرده است. آبی آسمانی، مشکی کهکشانی و نقره‌ای تنوع رنگی در نظر گرفته شده برای محصولات می‌باشند.

به احتمال بسیار زیاد چیپست Snapdragon 8 Plus Gen 1 تشکیل‌دهنده قلب تپنده اسمارت‌فون 12T Pro بوده و یک پنل 6.67 اینچی AMOLED با وضوح تصویر 1220×2712 و نرخ فرکانس 120 هرتز تشکیل‌دهنده صفحه نمایشگر آن خواهد بود. یک سنسور دویست مگاپیکسلی HP1 کمپانی سامسونگ به عنوان دوربین اصلی مورد استفاده قرار گرفته و دو سنسور هشت مگاپیکسلی فوق عریض و دو مگاپیکسلی ماکرو به همراهی آن پرداخته‌اند. این مشخصات سخت‌افزاری در مورد گوشی موبایل 12T به چیپست Dimensity 8100، پنل 6.7 اینچی OLED با پشتیبانی از نرخ فرکانس 120 هرتز و فناوری +HDR10 در صفحه نمایشگر و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی تغییر یا بهتر است بگوییم تحلیل پیدا کرده است.

منبع: Gizmochina

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید